Az Asda nyerte a Harry Potter árháborút
A szupermarket lánc két nagy versenytársához hasonlóan előzetesen csaknem 9 fontért akarta árulni a legújabb kötetet.
Miután az Asda elnézést kért a hét kötetes művet kiadó
Bloomsbury-től, amiért árpolitikáját kritizálta, a kiadó engedélyezte, hogy
pénteken leszállítsák az áruházláncnak az előzetesen megrendelt 500.000
példányt. Ezt követően árazta a kiadói ár csaknem negyedére a kötet az Asda.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >