Az Asda az első brit szupermarket, amely árait az Aldi és a Lidl áraiéhoz hangolja
Az Asda az első szupermarket az Egyesült Királyságban, amely több száz alapvető termék árát hangolja az Aldi és a Lidl áraihoz.
A szupermarket január 8-ától 287 összehasonlítható élelmiszeripari termék árát egyezteti a diszkontokéval és átlagosan 17%-kal csökkenti az árait annak érdekében, hogy azok a diszkontok által kínált legalacsonyabb ár alatt maradjanak.
Az Aldi és a Lidl áraival való egyeztetés olyan árucikkeket érint, mint a tej, a kenyér, a sajt, a tea, a kávé és a friss hús.
A kezdeményezés keretében a lánc hetente kétszer ellenőrzi az Aldi és a Lidl adott termékeinek árát.
A méret- vagy súlykülönbségek miatt nem összehasonlítható termékek árai arányosításra kerülnek.
A kezdeményezés a kiskereskedő már működő és bevált vásárlói értékteremtő ajánlatai, így a Price Drop és az Asda Rewards mellett fog működni.
A híreket az Asda gosporti szupermarketében küszöbön álló sztrájk kapcsán közölte, amely elhalasztásra került annak érdekében, hogy lehetővé váljon az utolsó utáni tárgyalások lefolytatása is.
Kapcsolódó cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Összeolvad az Aldi Nord és az Aldi Süd – Egyesülhet a világ egyik legnagyobb diszkontlánca
Hat évtizednyi különutasság után történelmi jelentőségű lépésre készül az Aldi:…
Tovább olvasom >15 ezren a Népligetben: a női futás örömünnepe volt a 30. ALDI Női Futógála
Az utóbbi évek legnagyobb női futóeseményét, a nők, a mozgás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >