Az Asda a vásárlókhoz fordul termékválasztékának bővítése érdekében
A Wal-Mart tulajdonában levő Asda ügyfeleinek hamarosan beleszólása lesz abba, hogy milyen típusú termékek jelenjenek meg a brit boltok polcain.
A vásárlók e-mailben megkapják a termékek fotóit, valamint adatait, és megszavazhatják, mely termékeket szeretnének a boltokban látni. Ez lesz az első ilyen jellegű program a világon.
"Nagyon lelkesek vagyunk. Ennek a programnak a segítségével ügyfeleink is részesei lehetnek munkánknak, mi pedig közelebb kerülhetünk hozzájuk, bepillantást nyerhetünk abba, mit tartanak fontosnak és mit szeretnének vásárolni" – jelentette ki az Asda Corporate kommunikációs vezetője, Dominic Burch.
A program egyszerre indul majd ősszel az Asda összes brit boltjában – írja a The Wall Street Journal nyomán a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >