Az Asda a vásárlókhoz fordul termékválasztékának bővítése érdekében
A Wal-Mart tulajdonában levő Asda ügyfeleinek hamarosan beleszólása lesz abba, hogy milyen típusú termékek jelenjenek meg a brit boltok polcain.
A vásárlók e-mailben megkapják a termékek fotóit, valamint adatait, és megszavazhatják, mely termékeket szeretnének a boltokban látni. Ez lesz az első ilyen jellegű program a világon.
"Nagyon lelkesek vagyunk. Ennek a programnak a segítségével ügyfeleink is részesei lehetnek munkánknak, mi pedig közelebb kerülhetünk hozzájuk, bepillantást nyerhetünk abba, mit tartanak fontosnak és mit szeretnének vásárolni" – jelentette ki az Asda Corporate kommunikációs vezetője, Dominic Burch.
A program egyszerre indul majd ősszel az Asda összes brit boltjában – írja a The Wall Street Journal nyomán a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >