Az Asda a vásárlókhoz fordul termékválasztékának bővítése érdekében
A Wal-Mart tulajdonában levő Asda ügyfeleinek hamarosan beleszólása lesz abba, hogy milyen típusú termékek jelenjenek meg a brit boltok polcain.
A vásárlók e-mailben megkapják a termékek fotóit, valamint adatait, és megszavazhatják, mely termékeket szeretnének a boltokban látni. Ez lesz az első ilyen jellegű program a világon.
"Nagyon lelkesek vagyunk. Ennek a programnak a segítségével ügyfeleink is részesei lehetnek munkánknak, mi pedig közelebb kerülhetünk hozzájuk, bepillantást nyerhetünk abba, mit tartanak fontosnak és mit szeretnének vásárolni" – jelentette ki az Asda Corporate kommunikációs vezetője, Dominic Burch.
A program egyszerre indul majd ősszel az Asda összes brit boltjában – írja a The Wall Street Journal nyomán a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >