Az Asda a vásárlókhoz fordul termékválasztékának bővítése érdekében
A Wal-Mart tulajdonában levő Asda ügyfeleinek hamarosan beleszólása lesz abba, hogy milyen típusú termékek jelenjenek meg a brit boltok polcain.
A vásárlók e-mailben megkapják a termékek fotóit, valamint adatait, és megszavazhatják, mely termékeket szeretnének a boltokban látni. Ez lesz az első ilyen jellegű program a világon.
"Nagyon lelkesek vagyunk. Ennek a programnak a segítségével ügyfeleink is részesei lehetnek munkánknak, mi pedig közelebb kerülhetünk hozzájuk, bepillantást nyerhetünk abba, mit tartanak fontosnak és mit szeretnének vásárolni" – jelentette ki az Asda Corporate kommunikációs vezetője, Dominic Burch.
A program egyszerre indul majd ősszel az Asda összes brit boltjában – írja a The Wall Street Journal nyomán a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >