Az Asda a vásárlókhoz fordul termékválasztékának bővítése érdekében
A Wal-Mart tulajdonában levő Asda ügyfeleinek hamarosan beleszólása lesz abba, hogy milyen típusú termékek jelenjenek meg a brit boltok polcain.
A vásárlók e-mailben megkapják a termékek fotóit, valamint adatait, és megszavazhatják, mely termékeket szeretnének a boltokban látni. Ez lesz az első ilyen jellegű program a világon.
"Nagyon lelkesek vagyunk. Ennek a programnak a segítségével ügyfeleink is részesei lehetnek munkánknak, mi pedig közelebb kerülhetünk hozzájuk, bepillantást nyerhetünk abba, mit tartanak fontosnak és mit szeretnének vásárolni" – jelentette ki az Asda Corporate kommunikációs vezetője, Dominic Burch.
A program egyszerre indul majd ősszel az Asda összes brit boltjában – írja a The Wall Street Journal nyomán a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >