Az árukínáló csomagolási megoldásokat szolgáltató DS Smith újrapozícionálása egységes jövőképet teremt

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 12. 12. 10:59

A csomagolási megoldásokat gyártó és szolgáltató DS Smith alapvető újrapozícionálási lépést jelentett be. A csomagolási és ellátási ciklusban alkalmazott megoldások stratégiai szolgáltatója egyetlen, egységes vállalati név és márka keretein belül összevonja csomagolóanyag- és eszközgyártási, papírgyártási, műanyag-feldolgozási és a másodlagos nyersanyagok újrahasznosítási üzletágait.

image001A lépésre 18 hónappal azt követően került sor, hogy a nagy-britanniai székhelyű gyártó felvásárolta svéd riválisát, a SCA Group Packaging üzletágát, és ezzel 14%-os részesedésre tett szert az európai csomagolási piacon.

A cégcsoport vezérigazgatója, Miles Roberts elmondta: „ A DS Smith alapvető átalakuláson ment át az elmúlt néhány évben. Mára jóval szélesebb körben kínálunk csomagolási megoldásokat és szolgáltatásokat. Stratégiai partnerként, több iparágat átfogó szakértelmünkre támaszkodó működésünk nagyságrendje számottevően bővült, ugyanakkor vevőinknek továbbra is helyi, személyre szabott szolgáltatásokat kínálunk.

„A legutóbbi akvizícióval felvásárolt üzletrészek jelentős fejlődéshez nyitották meg előttünk az utat az igen éles versennyel jellemezhető európai csomagolási piacon, miközben segítették európai és nagy-britanniai vállalkozásaink integrációját.

„Vevőink folyamatosan és egyre bővülő mértékben jelentkeznek az innovációt, értékesítést és hatékonyságot érintő igényekkel, amire azonban egyre kevesebb idő és erőforrás áll rendelkezésre. Képességeink és szakértelmünk lehetővé teszik számunkra vevőink támogatását e kihívások keretei között is, ezért mindenki biztos lehet benne, hogy a DS Smith megoldásai előmozdítják vevőink problémáinak megoldását, továbbá pozitív hatást fejtenek ki üzletmenetükre és teljesítményükre.”

A DS Smith jelenleg a csomagolási megoldások egyik legnagyobb szállítója, illetve a legjelentősebb hullámtermék-gyártó és papír-újrahasznosító vállalat Európában; forgalma 3,7 milliárd £, míg munkavállalói létszáma világszinten meghaladja a 20 ezret.

Miles Roberts mindehhez hozzátette: „ A csomagolási, papírgyártási, műanyag-feldolgozási és újrahasznosítási tevékenységünk összevonása azt jelenti, hogy vevőinknek teljes körű szolgáltatásokat tudunk nyújtani a tervezéstől és gyártástól kezdve a szállításon keresztül az újrahasznosításig. Azzal a döntéssel, hogy minden üzletágunkat egyetlen jól megkülönböztethető, erős márka alá vontuk, az eddigi tevékenységünkből természetesen következő lépést tettük meg.

Az újrapozícionálás részeként a DS Smith új honlapot is indít (www.dssmith.com). Az új márka 2013. november 20-án indult útjára, bevezetése fokozatosan valósul meg a különféle üzletágakban és helyszíneken.

Kapcsolódó cikkeink