Az áruházlánc 2017 legjobb közösségi programjait keresi
Még néhány napig, január 31-én éjfélig lehet pályázni a Tesco helyi közösségeket támogató programjára. Az „Ön választ, mi segítünk” pályázatra a program weboldalán (www.tesco.hu/kozosseg) keresztül, országosan 63 körzetben jelentkezhetnek a civil szervezetek. A nyertes pályázók, akiket az áruházlánc vásárlói szavazással választanak ki, egyenként 400 000 Ft összegű támogatást nyerhetnek programjuk megvalósításához.
A Tesco „Ön választ, mi segítünk” országos pályázatára egészséges életmódot ösztönző, gyermekek fejlődését támogató vagy környezetszépítő-védő programokkal nevezhetnek a civil szervezetek, amelyek a helyi közösségekben fejtik ki jótékony hatásukat, ott, ahol az áruházlánc vásárlói és dolgozói is élnek. A pályázat során a végső nyerteseket az áruházlánc vásárlói választhatják ki, így valóban a közösségek számára legértékesebb törekvések valósulhatnak meg a támogatásból.
Az „Ön választ, mi segítünk” pályázatot először 2016-ban hirdette meg a Tesco európai országaiban. A tavalyi pályázat során a cseh, lengyel, magyar és szlovák piacon összesen 389 civil szervezet nyert el támogatást, amelyet rászoruló gyermekek, családok, idősek megsegítésére, a környezet védelmére, valamint az oktatás fejlesztésére fordítottak. Magyarországon 62 nyertes szervezet egyenként nettó 400 000 forintból valósíthatta meg helyi közösséget támogató projektjét.
A magyar vásárlók 2016-ban több mint 2,7 millió szavazatot adtak le, szavazataiknak és a szervezetek munkájának köszönhetően többek között hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű fiatalok részesülhettek elsősegély és egészséges-életmód képzésben, bővülhetett a sérült és fogyatékkal élő gyermekek és családjuk számára megrendezett sportfoglalkozások száma, a szociális éttermek támogatásának köszönhetően meleg étel került mélyszegénységben élő családok asztalára, és nem utolsó sorban tornaszobák és kültéri játszóterek szépültek meg.
Idén, a 2017. január 31-éig, országosan összesen 63 körzetből beérkezett pályázatokat a Magyar Adományozói Fórum, a Tesco független szakmai partnere által felkért szakértők értékelik majd. A bírálat során többek között vizsgálják, hogy a program milyen hatást fejt ki a helyi közösségre, és mennyire vonja be annak tagjait. Az értékelést követően körzetenként három pályázatot választanak ki, amelyek továbbjutnak a második fordulóba. Itt a döntés már a Tesco vásárlóinak és munkatársainak kezében van, ők szavazzák meg, hogy saját közösségükben melyik program valósuljon meg; azaz az egyes körzetekben melyik civil szervezet nyerje el a nettó 400 000 forintos támogatást. A vásárlók március 8-tól április 4-ig szavazhatnak majd a továbbjutott pályázatokra. Minden vásárlás után 1 darab zsetont kapnak, amit az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon dobhatnak be a kiválasztott és támogatott szervezet és pályázati program mellé. A nyertes pályázatokat a 2017. április 17-ei héten hirdeti ki az áruházlánc.
Bővebb információ a www.tesco.hu/kozosseg weboldalon érhető el. Az érdeklődő pályázók kérdéseiket a kozossegipalyazat@tesco.hu e-mail címre küldve tehetik fel.
A tavalyi nyertes pályázatokat bemutató film elérhető a program weboldalán: www.tesco.hu/kozosseg
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >