Az áruházlánc 2017 legjobb közösségi programjait keresi
Még néhány napig, január 31-én éjfélig lehet pályázni a Tesco helyi közösségeket támogató programjára. Az „Ön választ, mi segítünk” pályázatra a program weboldalán (www.tesco.hu/kozosseg) keresztül, országosan 63 körzetben jelentkezhetnek a civil szervezetek. A nyertes pályázók, akiket az áruházlánc vásárlói szavazással választanak ki, egyenként 400 000 Ft összegű támogatást nyerhetnek programjuk megvalósításához.
A Tesco „Ön választ, mi segítünk” országos pályázatára egészséges életmódot ösztönző, gyermekek fejlődését támogató vagy környezetszépítő-védő programokkal nevezhetnek a civil szervezetek, amelyek a helyi közösségekben fejtik ki jótékony hatásukat, ott, ahol az áruházlánc vásárlói és dolgozói is élnek. A pályázat során a végső nyerteseket az áruházlánc vásárlói választhatják ki, így valóban a közösségek számára legértékesebb törekvések valósulhatnak meg a támogatásból.
Az „Ön választ, mi segítünk” pályázatot először 2016-ban hirdette meg a Tesco európai országaiban. A tavalyi pályázat során a cseh, lengyel, magyar és szlovák piacon összesen 389 civil szervezet nyert el támogatást, amelyet rászoruló gyermekek, családok, idősek megsegítésére, a környezet védelmére, valamint az oktatás fejlesztésére fordítottak. Magyarországon 62 nyertes szervezet egyenként nettó 400 000 forintból valósíthatta meg helyi közösséget támogató projektjét.
A magyar vásárlók 2016-ban több mint 2,7 millió szavazatot adtak le, szavazataiknak és a szervezetek munkájának köszönhetően többek között hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű fiatalok részesülhettek elsősegély és egészséges-életmód képzésben, bővülhetett a sérült és fogyatékkal élő gyermekek és családjuk számára megrendezett sportfoglalkozások száma, a szociális éttermek támogatásának köszönhetően meleg étel került mélyszegénységben élő családok asztalára, és nem utolsó sorban tornaszobák és kültéri játszóterek szépültek meg.
Idén, a 2017. január 31-éig, országosan összesen 63 körzetből beérkezett pályázatokat a Magyar Adományozói Fórum, a Tesco független szakmai partnere által felkért szakértők értékelik majd. A bírálat során többek között vizsgálják, hogy a program milyen hatást fejt ki a helyi közösségre, és mennyire vonja be annak tagjait. Az értékelést követően körzetenként három pályázatot választanak ki, amelyek továbbjutnak a második fordulóba. Itt a döntés már a Tesco vásárlóinak és munkatársainak kezében van, ők szavazzák meg, hogy saját közösségükben melyik program valósuljon meg; azaz az egyes körzetekben melyik civil szervezet nyerje el a nettó 400 000 forintos támogatást. A vásárlók március 8-tól április 4-ig szavazhatnak majd a továbbjutott pályázatokra. Minden vásárlás után 1 darab zsetont kapnak, amit az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon dobhatnak be a kiválasztott és támogatott szervezet és pályázati program mellé. A nyertes pályázatokat a 2017. április 17-ei héten hirdeti ki az áruházlánc.
Bővebb információ a www.tesco.hu/kozosseg weboldalon érhető el. Az érdeklődő pályázók kérdéseiket a kozossegipalyazat@tesco.hu e-mail címre küldve tehetik fel.
A tavalyi nyertes pályázatokat bemutató film elérhető a program weboldalán: www.tesco.hu/kozosseg
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >