Az Artois az örökségre fókuszál
A brit InBev május 21-től év végéig új reklámkampányt indított Angliában, amely a „Valami jót hagytunk örökül” címet viseli.
A kampány kültéri médiumokat és újsághirdetéseket foglal
magában és a 600 éves Artois, a Stella
Artois, az Artois Bock és a Peeterman Artois termékeket előállító cég hagyományos
értékeire hívja fel a figyelmet. A hirdetések több mint 2300 helyen jelennek
meg Anglia szerte, valamint a londoni metroban és vidéki fényplakátok is
lesznek. A sajtóhirdetések júniustól-szeptemberig tartanak és a helyi és
országos sajtóban jelennek meg.
Az Artois kampány az InBev következő nagy beruházása a Beck
sör promociója után, mellyel a 18-34 éves angol férfiakat élőzenei
rendezvényekkel. szólították meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat
25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg…
Tovább olvasom >Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >