Az Artois az örökségre fókuszál
A brit InBev május 21-től év végéig új reklámkampányt indított Angliában, amely a „Valami jót hagytunk örökül” címet viseli.
A kampány kültéri médiumokat és újsághirdetéseket foglal
magában és a 600 éves Artois, a Stella
Artois, az Artois Bock és a Peeterman Artois termékeket előállító cég hagyományos
értékeire hívja fel a figyelmet. A hirdetések több mint 2300 helyen jelennek
meg Anglia szerte, valamint a londoni metroban és vidéki fényplakátok is
lesznek. A sajtóhirdetések júniustól-szeptemberig tartanak és a helyi és
országos sajtóban jelennek meg.
Az Artois kampány az InBev következő nagy beruházása a Beck
sör promociója után, mellyel a 18-34 éves angol férfiakat élőzenei
rendezvényekkel. szólították meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >