Az Artois az örökségre fókuszál
A brit InBev május 21-től év végéig új reklámkampányt indított Angliában, amely a „Valami jót hagytunk örökül” címet viseli.
A kampány kültéri médiumokat és újsághirdetéseket foglal
magában és a 600 éves Artois, a Stella
Artois, az Artois Bock és a Peeterman Artois termékeket előállító cég hagyományos
értékeire hívja fel a figyelmet. A hirdetések több mint 2300 helyen jelennek
meg Anglia szerte, valamint a londoni metroban és vidéki fényplakátok is
lesznek. A sajtóhirdetések júniustól-szeptemberig tartanak és a helyi és
országos sajtóban jelennek meg.
Az Artois kampány az InBev következő nagy beruházása a Beck
sör promociója után, mellyel a 18-34 éves angol férfiakat élőzenei
rendezvényekkel. szólították meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
