Az Artois az örökségre fókuszál
A brit InBev május 21-től év végéig új reklámkampányt indított Angliában, amely a „Valami jót hagytunk örökül” címet viseli.
A kampány kültéri médiumokat és újsághirdetéseket foglal
magában és a 600 éves Artois, a Stella
Artois, az Artois Bock és a Peeterman Artois termékeket előállító cég hagyományos
értékeire hívja fel a figyelmet. A hirdetések több mint 2300 helyen jelennek
meg Anglia szerte, valamint a londoni metroban és vidéki fényplakátok is
lesznek. A sajtóhirdetések júniustól-szeptemberig tartanak és a helyi és
országos sajtóban jelennek meg.
Az Artois kampány az InBev következő nagy beruházása a Beck
sör promociója után, mellyel a 18-34 éves angol férfiakat élőzenei
rendezvényekkel. szólították meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >