Az áremelés ellenére is népszerű a tonhal
Hiába drágult a tonhal, Európa-szerte nőtt a tonhalfogyasztás. A Fülöp-szigeteki Alliance Tuna International, Inc. tonhalkonzervgyár hétfőn 3,21 millió dolláros adózott eredményt jelentett tavalyról, ez 40 százalékkal több a 2007-esnél.
A cég bevétele 22 százalékkal 51,6 millió dollárra emelkedett, miközben 34 százalékkal emelték áraikat. Ez arra vall, hogy tavaly összességében kisebb mennyiséget értékesítettek, mint 2007-ben, de ezt bőven ellensúlyozta az áremelés.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >