Az árcsökkentésről beszélt a Lidl vezérigazgatója
A Lidl Németország vezérigazgatója egy interjúban elárulta, hogy mikor várható újabb csökkenés az élelmiszerek árában a német piacon, és kiemelte a fenntarthatóság és az alacsony árak fontosságát.

Már készülnek az árcsökkentésre
Az idén 50 éves évfordulóját ünneplő Lidl az elmúlt időszakban 32 országban, 12 ezer üzlettel rendelkező hálózattá nőtte ki magát. Az infláció miatt növekvő élelmiszerárak komoly kihívás elé állítják a vállalatot, és felmerül a kérdés, hogy mikor számíthatnak a német fogyasztók újabb árcsökkenésre. A Lidl Németország vezérigazgatóját, Christian Härtnagelt a Bild újság is kérdezte erről.
„Nem merem előre jelezni semmit, de áprilisban enyhe csökkenést tapasztalunk az inflációs ráta terén, ami reményt ad. Bár továbbra is tárgyalunk az áremelési igényeinkről, megígérjük vásárlóinknak, hogy a legjobb árakat kínáljuk a legjobb minőségért”
– mondta a vezérigazgató a lapnak.
Härtnagel azt is elmondta, hogy idén már több mint hétszáz termék árát csökkentették. Kiemelte, hogy nem minden áremelést terhelnek át a vásárlókra, és folyamatosan tárgyalnak a beszállítóikkal.
„Vásárlóink nagyon jól ismerik a nyersanyagpiacokat, így képesek felmérni, mely termékeknél indokolt az áremelés, és melyeknél nem. Amint lehetőség adódik, csökkentjük az árakat. A Lidl volt az első élelmiszerbolt, amely csökkentette az étolaj, sajt és tészta árát”
– tette hozzá a vezérigazgató.
A Lidl Németország jövőjéről elmondta, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek a digitális fejlesztésekre és új termékek bevezetésére, hogy a vásárlók folyamatosan változó igényeinek megfeleljenek. Teljesen automatizált üzletekre még sokáig várni kell, mivel az ötlet még túl korai, de figyelemmel kísérik a technológia fejlődését és fókuszban tartják az alacsony árakat.
Kapcsolódó cikkeink
1199 forintért árulja a Lidl az év Cukormentes Tortáját
Augusztus 28-tól mindössze 1199 forintért kínálja a Lidl Magyarország a…
Tovább olvasom >Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >További cikkeink
November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >Újabb pályázat segíti az élelmiszer-feldolgozást: húszmilliárd forintos keret nyílik ősszel
Az itthon megtermelt mezőgazdasági alapanyag minél nagyobb arányú, hatékonyabb és…
Tovább olvasom >Szeptembertől jön a digitális SZÉP-kártya – nő a keretösszeg is
Idén szeptember 1-jétől életbe lépnek a tavaly bejelentett változások a…
Tovább olvasom >