Az árcsökkentésről beszélt a Lidl vezérigazgatója
A Lidl Németország vezérigazgatója egy interjúban elárulta, hogy mikor várható újabb csökkenés az élelmiszerek árában a német piacon, és kiemelte a fenntarthatóság és az alacsony árak fontosságát.

Már készülnek az árcsökkentésre
Az idén 50 éves évfordulóját ünneplő Lidl az elmúlt időszakban 32 országban, 12 ezer üzlettel rendelkező hálózattá nőtte ki magát. Az infláció miatt növekvő élelmiszerárak komoly kihívás elé állítják a vállalatot, és felmerül a kérdés, hogy mikor számíthatnak a német fogyasztók újabb árcsökkenésre. A Lidl Németország vezérigazgatóját, Christian Härtnagelt a Bild újság is kérdezte erről.
„Nem merem előre jelezni semmit, de áprilisban enyhe csökkenést tapasztalunk az inflációs ráta terén, ami reményt ad. Bár továbbra is tárgyalunk az áremelési igényeinkről, megígérjük vásárlóinknak, hogy a legjobb árakat kínáljuk a legjobb minőségért”
– mondta a vezérigazgató a lapnak.
Härtnagel azt is elmondta, hogy idén már több mint hétszáz termék árát csökkentették. Kiemelte, hogy nem minden áremelést terhelnek át a vásárlókra, és folyamatosan tárgyalnak a beszállítóikkal.
„Vásárlóink nagyon jól ismerik a nyersanyagpiacokat, így képesek felmérni, mely termékeknél indokolt az áremelés, és melyeknél nem. Amint lehetőség adódik, csökkentjük az árakat. A Lidl volt az első élelmiszerbolt, amely csökkentette az étolaj, sajt és tészta árát”
– tette hozzá a vezérigazgató.
A Lidl Németország jövőjéről elmondta, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek a digitális fejlesztésekre és új termékek bevezetésére, hogy a vásárlók folyamatosan változó igényeinek megfeleljenek. Teljesen automatizált üzletekre még sokáig várni kell, mivel az ötlet még túl korai, de figyelemmel kísérik a technológia fejlődését és fókuszban tartják az alacsony árakat.
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyalnak a brit Lidl növényi alapú eladásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a Lidl UEFA szponzori szerződését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >