Az árcsökkentésről beszélt a Lidl vezérigazgatója
A Lidl Németország vezérigazgatója egy interjúban elárulta, hogy mikor várható újabb csökkenés az élelmiszerek árában a német piacon, és kiemelte a fenntarthatóság és az alacsony árak fontosságát.
Az idén 50 éves évfordulóját ünneplő Lidl az elmúlt időszakban 32 országban, 12 ezer üzlettel rendelkező hálózattá nőtte ki magát. Az infláció miatt növekvő élelmiszerárak komoly kihívás elé állítják a vállalatot, és felmerül a kérdés, hogy mikor számíthatnak a német fogyasztók újabb árcsökkenésre. A Lidl Németország vezérigazgatóját, Christian Härtnagelt a Bild újság is kérdezte erről.
„Nem merem előre jelezni semmit, de áprilisban enyhe csökkenést tapasztalunk az inflációs ráta terén, ami reményt ad. Bár továbbra is tárgyalunk az áremelési igényeinkről, megígérjük vásárlóinknak, hogy a legjobb árakat kínáljuk a legjobb minőségért”
– mondta a vezérigazgató a lapnak.
Härtnagel azt is elmondta, hogy idén már több mint hétszáz termék árát csökkentették. Kiemelte, hogy nem minden áremelést terhelnek át a vásárlókra, és folyamatosan tárgyalnak a beszállítóikkal.
„Vásárlóink nagyon jól ismerik a nyersanyagpiacokat, így képesek felmérni, mely termékeknél indokolt az áremelés, és melyeknél nem. Amint lehetőség adódik, csökkentjük az árakat. A Lidl volt az első élelmiszerbolt, amely csökkentette az étolaj, sajt és tészta árát”
– tette hozzá a vezérigazgató.
A Lidl Németország jövőjéről elmondta, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek a digitális fejlesztésekre és új termékek bevezetésére, hogy a vásárlók folyamatosan változó igényeinek megfeleljenek. Teljesen automatizált üzletekre még sokáig várni kell, mivel az ötlet még túl korai, de figyelemmel kísérik a technológia fejlődését és fókuszban tartják az alacsony árakat.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >