Az árbevétel jelentős növekedésére számít az idén a Hell Energy
Az idén is jelentős, az árbevétel mintegy 30-40 százalékos növekedésére számít a Hell Energy Magyarország Kft. – mondta az MTI-nek Jenei Tamás, a cég kereskedelmi igazgatója pénteken, Szikszón a XII. Coop Rally hatodik állomásán.
A kereskedelmi igazgató elmondta: a cég múlt évi árbevétele mintegy 28 milliárd forintot tett ki, szemben az előző évi 19,9 milliárd forinttal.
Az árbevétel idei várható jelentős növekedését az export felfutásával magyarázta. A cég eladásainak már több mint 50 százaléka az ország határain kívül történik. A Hell Energy Magyarország mintegy 40 országba exportál, és sok helyen már piacvezető szerepet tölt be az energiaitalok piacán.
A folyamatos növekedést a folyamatos fejlesztés teszi lehetővé – mondta az igazgató.
Csereklye Barnabás, a Quality Pack Zrt. vezetője – mint a Hell csoport tagja – az MTI-nek elmondta: az idén nyáron kezdte meg működését az a csomagolóanyag-gyár, amely Magyarországon egyedüliként alumínium dobozokat készít. A gyár létesítése mintegy 23 milliárd forintba került, a hozzá kapcsolódó töltőüzemi, valamint raktárfejlesztéssel együtt 30 milliárd forintba.
A gyár már négy hónapja működik, és évi 1,2 milliárd doboz előállítására lesz képes, mikor eléri a teljes kapacitását. Ekkor havi 100 millió dobozt fog készíteni főként a Hell Energy számára, de a zrt. vezetője nem zárta ki, hogy a későbbiekben más cégek számára is eladják termékeiket.
A gyár létesítésére azért volt szükség, mert a Hell Energy két beszállítója már nem tudta kiszolgálni a Hell dinamikus növekedését. Az üzem három műszakban, a nap 24 órájában termel, mondta a cégvezető. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >