Az árbevétel jelentős növekedésére számít az idén a Hell Energy
Az idén is jelentős, az árbevétel mintegy 30-40 százalékos növekedésére számít a Hell Energy Magyarország Kft. – mondta az MTI-nek Jenei Tamás, a cég kereskedelmi igazgatója pénteken, Szikszón a XII. Coop Rally hatodik állomásán.
A kereskedelmi igazgató elmondta: a cég múlt évi árbevétele mintegy 28 milliárd forintot tett ki, szemben az előző évi 19,9 milliárd forinttal.
Az árbevétel idei várható jelentős növekedését az export felfutásával magyarázta. A cég eladásainak már több mint 50 százaléka az ország határain kívül történik. A Hell Energy Magyarország mintegy 40 országba exportál, és sok helyen már piacvezető szerepet tölt be az energiaitalok piacán.
A folyamatos növekedést a folyamatos fejlesztés teszi lehetővé – mondta az igazgató.
Csereklye Barnabás, a Quality Pack Zrt. vezetője – mint a Hell csoport tagja – az MTI-nek elmondta: az idén nyáron kezdte meg működését az a csomagolóanyag-gyár, amely Magyarországon egyedüliként alumínium dobozokat készít. A gyár létesítése mintegy 23 milliárd forintba került, a hozzá kapcsolódó töltőüzemi, valamint raktárfejlesztéssel együtt 30 milliárd forintba.
A gyár már négy hónapja működik, és évi 1,2 milliárd doboz előállítására lesz képes, mikor eléri a teljes kapacitását. Ekkor havi 100 millió dobozt fog készíteni főként a Hell Energy számára, de a zrt. vezetője nem zárta ki, hogy a későbbiekben más cégek számára is eladják termékeiket.
A gyár létesítésére azért volt szükség, mert a Hell Energy két beszállítója már nem tudta kiszolgálni a Hell dinamikus növekedését. Az üzem három műszakban, a nap 24 órájában termel, mondta a cégvezető. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Coop: 30 év után is irányt mutat
Változékony, gyakran nehezen tervezhető gazdasági környezetben kellett helytállniuk 2024-ben is…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >