Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben a hűségprogramban résztvevők néhány különleges kedvezményben is részesülhetnek.
Most első alkalommal kínál a Target egy 20 alapvető iskolaszerből álló csomagot, amelyek összesen nem egészen 20 dollárba kerülnek. A listán 20 népszerű termék szerepel, például színes ceruzák, folyékony ragasztó és füzetek. A kiskereskedő emellett „ezernyi”, 20 dollárnál olcsóbb nélkülözhetetlen cikket kínál a felsőoktatásban résztvevők számára is.
A Target elmondta, hogy az 5 dollárért árult, többféle színben és mintával kapható Summit Ridge Kids hátizsák az elmúlt 10 év legolcsóbb hátizsákja.
A vállalat további árcsökkentéseinek köszönhetően több ezer élelmiszer és ital, például kenyér, mogyoróvaj, zöldség-gyümöl, különböző snackek, sütemények és gyerekitalok ára is alacsonyabb lesz.
A Target Circle tagjainak szóló különleges iskolakezdési ajánlatok között szerepel egy korlátozott ideig elérhető exkluzív ajánlat a tanárok számára is, akik július 14. és augusztus 24. között regisztrálhatnak a Target Circle 360 kibővített hűségprogram éves előfizetésére, melynek első évében a 49 dolláros előfizetésért cserébe egynapos kiszállítást kapnak.
A minneapolisi székhelyű Target Corporation közel 2000 üzletet üzemeltet a Target.com e-kereskedelmi oldala mellett.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >Virtuális egészségügyi szolgáltatást indít az amerikai Publix
Egy online egészségügyi kérdőív kitöltésével az ügyfelek időpont nélkül juthatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >