Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben a hűségprogramban résztvevők néhány különleges kedvezményben is részesülhetnek.
Most első alkalommal kínál a Target egy 20 alapvető iskolaszerből álló csomagot, amelyek összesen nem egészen 20 dollárba kerülnek. A listán 20 népszerű termék szerepel, például színes ceruzák, folyékony ragasztó és füzetek. A kiskereskedő emellett „ezernyi”, 20 dollárnál olcsóbb nélkülözhetetlen cikket kínál a felsőoktatásban résztvevők számára is.
A Target elmondta, hogy az 5 dollárért árult, többféle színben és mintával kapható Summit Ridge Kids hátizsák az elmúlt 10 év legolcsóbb hátizsákja.
A vállalat további árcsökkentéseinek köszönhetően több ezer élelmiszer és ital, például kenyér, mogyoróvaj, zöldség-gyümöl, különböző snackek, sütemények és gyerekitalok ára is alacsonyabb lesz.
A Target Circle tagjainak szóló különleges iskolakezdési ajánlatok között szerepel egy korlátozott ideig elérhető exkluzív ajánlat a tanárok számára is, akik július 14. és augusztus 24. között regisztrálhatnak a Target Circle 360 kibővített hűségprogram éves előfizetésére, melynek első évében a 49 dolláros előfizetésért cserébe egynapos kiszállítást kapnak.
A minneapolisi székhelyű Target Corporation közel 2000 üzletet üzemeltet a Target.com e-kereskedelmi oldala mellett.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >