Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben a hűségprogramban résztvevők néhány különleges kedvezményben is részesülhetnek.
Most első alkalommal kínál a Target egy 20 alapvető iskolaszerből álló csomagot, amelyek összesen nem egészen 20 dollárba kerülnek. A listán 20 népszerű termék szerepel, például színes ceruzák, folyékony ragasztó és füzetek. A kiskereskedő emellett „ezernyi”, 20 dollárnál olcsóbb nélkülözhetetlen cikket kínál a felsőoktatásban résztvevők számára is.
A Target elmondta, hogy az 5 dollárért árult, többféle színben és mintával kapható Summit Ridge Kids hátizsák az elmúlt 10 év legolcsóbb hátizsákja.
A vállalat további árcsökkentéseinek köszönhetően több ezer élelmiszer és ital, például kenyér, mogyoróvaj, zöldség-gyümöl, különböző snackek, sütemények és gyerekitalok ára is alacsonyabb lesz.
A Target Circle tagjainak szóló különleges iskolakezdési ajánlatok között szerepel egy korlátozott ideig elérhető exkluzív ajánlat a tanárok számára is, akik július 14. és augusztus 24. között regisztrálhatnak a Target Circle 360 kibővített hűségprogram éves előfizetésére, melynek első évében a 49 dolláros előfizetésért cserébe egynapos kiszállítást kapnak.
A minneapolisi székhelyű Target Corporation közel 2000 üzletet üzemeltet a Target.com e-kereskedelmi oldala mellett.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >Az egészségpénztár is segítheti az iskolakezdést
Az egészség- és önsegélyező pénztárak is mérsékelhetik idén a családok…
Tovább olvasom >Hódítanak a kávébabmentes alternatívák
Az éghajlatváltozás és a vámemelések hatására rekordmagasságba emelkedtek a kávéárak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csokoládégyártási módszert szabadalmaztatott a Nestlé
A svájci székhelyű Nestlé újfajta csokoládégyártási technológiára jegyeztetett be szabadalmi…
Tovább olvasom >Papírpalackos bort vezet be kínálatába a német Rossmann
A Rossmann a németországi kereskedők közül elsőként dob piacra nagy…
Tovább olvasom >Hamarosan Magyarországon is elérhető lesz a MediaMarkt piactere
A MediaMarkt online piacterének forgalma 90%-kal nőtt az előző év…
Tovább olvasom >