Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 07. 15. 09:01

A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben a hűségprogramban résztvevők néhány különleges kedvezményben is részesülhetnek.

Most első alkalommal kínál a Target egy 20 alapvető iskolaszerből álló csomagot, amelyek összesen nem egészen 20 dollárba kerülnek. A listán 20 népszerű termék szerepel, például színes ceruzák, folyékony ragasztó és füzetek. A kiskereskedő emellett „ezernyi”, 20 dollárnál olcsóbb nélkülözhetetlen cikket kínál a felsőoktatásban résztvevők számára is.

A Target elmondta, hogy az 5 dollárért árult, többféle színben és mintával kapható Summit Ridge Kids hátizsák az elmúlt 10 év legolcsóbb hátizsákja.

A vállalat további árcsökkentéseinek köszönhetően több ezer élelmiszer és ital, például kenyér, mogyoróvaj, zöldség-gyümöl, különböző snackek, sütemények és gyerekitalok ára is alacsonyabb lesz.

A Target Circle tagjainak szóló különleges iskolakezdési ajánlatok között szerepel egy korlátozott ideig elérhető exkluzív ajánlat a tanárok számára is, akik július 14. és augusztus 24. között regisztrálhatnak a Target Circle 360 kibővített hűségprogram éves előfizetésére, melynek első évében a 49 dolláros előfizetésért cserébe egynapos kiszállítást kapnak.

A minneapolisi székhelyű Target Corporation közel 2000 üzletet üzemeltet a Target.com e-kereskedelmi oldala mellett.

Chain Store Age

Kapcsolódó cikkeink