Az Apple eladásai jelentősen visszaestek
2024 első három hónapjában az Apple eladásai 4 százalékkal, 90,8 milliárd dollárra estek vissza az előző év azonos időszakához képest.
Az iPhone-ok iránti kereslet meredek visszaesése is hozzájárult a bezuhanáshoz, amelyre több mint egy éve nem volt példa. A vállalat vezetői a covidhoz kapcsolódó ellátási zavarokat okolták, amelyek az előző évben szokatlanul erős eladásokat generáltak.
A cég vezetői optimisták a jövőt illetően, tekintettel a közelgő termékbevezetésekre és a mesterséges intelligenciába történő beruházásokra, valamint egy történelmi jelentőségű, 110 milliárd dolláros részvényvisszavásárlásra készülnek.
Az iPhone-ok értékesítése több mint 10 százalékkal esett vissza az előző év azonos időszakához képest, Európát kivéve minden földrajzi régióban. Az Apple szembesül további kihívásokkal is, például egy monopóliumellenes perrel az Egyesült Államokban, amely a Google-tól kapott kifizetéseket fenyegeti.
Kapcsolódó cikkeink
Második éve az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Már a második egymást követő évben az Apple a világ…
Tovább olvasom >Új ügyvezető az iCentre élén
Gyarmati Csaba veszi át az iCentre ügyvezetői feladatait 2025. január…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >