Az Apple eladásai jelentősen visszaestek
2024 első három hónapjában az Apple eladásai 4 százalékkal, 90,8 milliárd dollárra estek vissza az előző év azonos időszakához képest.
Az iPhone-ok iránti kereslet meredek visszaesése is hozzájárult a bezuhanáshoz, amelyre több mint egy éve nem volt példa. A vállalat vezetői a covidhoz kapcsolódó ellátási zavarokat okolták, amelyek az előző évben szokatlanul erős eladásokat generáltak.
A cég vezetői optimisták a jövőt illetően, tekintettel a közelgő termékbevezetésekre és a mesterséges intelligenciába történő beruházásokra, valamint egy történelmi jelentőségű, 110 milliárd dolláros részvényvisszavásárlásra készülnek.
Az iPhone-ok értékesítése több mint 10 százalékkal esett vissza az előző év azonos időszakához képest, Európát kivéve minden földrajzi régióban. Az Apple szembesül további kihívásokkal is, például egy monopóliumellenes perrel az Egyesült Államokban, amely a Google-tól kapott kifizetéseket fenyegeti.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Megérkezett Európába az Apple Tap to Pay: forradalmasíthatja a kereskedelmi fizetéseket
Az Apple új fizetési szolgáltatása, a Tap to Pay, idén…
Tovább olvasom >Az Apple vezeti a világ legértékesebb technológiai márkáinak a listáját
Az Apple lett a világ legértékesebb technológiai márkája 2024-ben, megelőzve…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >