Az Apple eladásai jelentősen visszaestek
2024 első három hónapjában az Apple eladásai 4 százalékkal, 90,8 milliárd dollárra estek vissza az előző év azonos időszakához képest.
Az iPhone-ok iránti kereslet meredek visszaesése is hozzájárult a bezuhanáshoz, amelyre több mint egy éve nem volt példa. A vállalat vezetői a covidhoz kapcsolódó ellátási zavarokat okolták, amelyek az előző évben szokatlanul erős eladásokat generáltak.
A cég vezetői optimisták a jövőt illetően, tekintettel a közelgő termékbevezetésekre és a mesterséges intelligenciába történő beruházásokra, valamint egy történelmi jelentőségű, 110 milliárd dolláros részvényvisszavásárlásra készülnek.
Az iPhone-ok értékesítése több mint 10 százalékkal esett vissza az előző év azonos időszakához képest, Európát kivéve minden földrajzi régióban. Az Apple szembesül további kihívásokkal is, például egy monopóliumellenes perrel az Egyesült Államokban, amely a Google-tól kapott kifizetéseket fenyegeti.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett Európába az Apple Tap to Pay: forradalmasíthatja a kereskedelmi fizetéseket
Az Apple új fizetési szolgáltatása, a Tap to Pay, idén…
Tovább olvasom >Az Apple vezeti a világ legértékesebb technológiai márkáinak a listáját
Az Apple lett a világ legértékesebb technológiai márkája 2024-ben, megelőzve…
Tovább olvasom >Újabb szakaszában az új digitális piacszabályozás
Újabb nagy lépést tett az Európai Unió a tavaly novemberben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >