A napi cikkek egyre jobban fogynak a neten is
A The Retail Bulletin jelentése szerint az angol vásárlók háromnegyede használja az internetet napi cikk vásárlására. A kényelem mellett a megtakarítás lehetőségét említették fő okként. A Nielsen 2012-es globális, a napicikk-vásárlást befolyásoló digitális hatásokra irányuló felmérése szerint az online csatornát választók 48 százaléka kedvező ajánlatokra vadászott, 30 százalékuk kuponoldalakat keresett fel, 25 százalékuk pedig az árakat hasonlította össze az Egyesült Királyságban. A megkérdezettek 27 százaléka mondta, hogy az elkövetkező hónapokban ételt és italt szándékozik beszerezni az interneten keresztül, így a napi cikk már a harmadik legkeresettebb kategória lett az utazási foglalások (30%) és a könyv, újság, magazin (28%) mögött.
Az online vásárlók közel fele a napicikk-szükségletének negyedét, míg 27 százalékuk fogyasztásuk felét az interneten szerzi be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >