A napi cikkek egyre jobban fogynak a neten is
A The Retail Bulletin jelentése szerint az angol vásárlók háromnegyede használja az internetet napi cikk vásárlására. A kényelem mellett a megtakarítás lehetőségét említették fő okként. A Nielsen 2012-es globális, a napicikk-vásárlást befolyásoló digitális hatásokra irányuló felmérése szerint az online csatornát választók 48 százaléka kedvező ajánlatokra vadászott, 30 százalékuk kuponoldalakat keresett fel, 25 százalékuk pedig az árakat hasonlította össze az Egyesült Királyságban. A megkérdezettek 27 százaléka mondta, hogy az elkövetkező hónapokban ételt és italt szándékozik beszerezni az interneten keresztül, így a napi cikk már a harmadik legkeresettebb kategória lett az utazási foglalások (30%) és a könyv, újság, magazin (28%) mögött.
Az online vásárlók közel fele a napicikk-szükségletének negyedét, míg 27 százalékuk fogyasztásuk felét az interneten szerzi be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: jelentős áresés a sertéspiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
