A napi cikkek egyre jobban fogynak a neten is
A The Retail Bulletin jelentése szerint az angol vásárlók háromnegyede használja az internetet napi cikk vásárlására. A kényelem mellett a megtakarítás lehetőségét említették fő okként. A Nielsen 2012-es globális, a napicikk-vásárlást befolyásoló digitális hatásokra irányuló felmérése szerint az online csatornát választók 48 százaléka kedvező ajánlatokra vadászott, 30 százalékuk kuponoldalakat keresett fel, 25 százalékuk pedig az árakat hasonlította össze az Egyesült Királyságban. A megkérdezettek 27 százaléka mondta, hogy az elkövetkező hónapokban ételt és italt szándékozik beszerezni az interneten keresztül, így a napi cikk már a harmadik legkeresettebb kategória lett az utazási foglalások (30%) és a könyv, újság, magazin (28%) mögött.
Az online vásárlók közel fele a napicikk-szükségletének negyedét, míg 27 százalékuk fogyasztásuk felét az interneten szerzi be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >