Az Amway 5 milliárdos árbevételt ért el tavaly Magyarországon
Az Amway közel 5 milliárd forintra növelte magyarországi árbevételét tavaly az egy évvel korábbi 4,1 milliárd forintról – közölte a közvetlen értékesítéssel foglalkozó cég az MTI-vel.
Az Amway 460 terméket kínál Magyarországon, amelyek 30 ezer forgalmazó segítségével jutnak el a fogyasztókhoz. A márka legnépszerűbb termékei a vitaminok és az otthonápolási termékek.
Az 1959 óta működő Amway jelenleg a világ legnagyobb és egyik legismertebb közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata. A cég 1,5 millió üzleti vállalkozóval világszerte több mint 100 országban van jelen, 2015-ben 9,5 milliárd dollár forgalmat ért el globális szinten. A cég elsőként Magyarországon kezdte meg kelet-európai terjeszkedését 25 évvel ezelőtt.
Az Amway-nek a régióban 5 raktárközpontja van, ebből az egyik 2007 óta Budapesten működik. A kontinens egyik legmodernebb technológiájával felszerelt raktára 7 országot – Magyarországon kívül Horvátországot, Szlovéniát, Romániát, Ausztriát, Olaszországot és Bulgáriát – szolgál ki. A hazai központból 2015-ben összesen 750 ezer csomagot, ezekben 9 millió terméket szállítottak ki a régió országaiba.
A legtöbb termékforgalmazó Budapesten, Debrecenben, Szegeden, Győrben, Nyíregyházán, Kecskeméten és Székesfehérváron foglalkozik a márka termékeinek értékesítésével. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékben a gabonafélék árbevétele nőtt
A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek 24 árucsoportja közül 14 exportértéke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Díjazták a hazai közreműködésű upcycling modellt – új korszak kezdődhet az élelmiszerkereskedelemben
A Cseh és Szlovák Fenntarthatósági Csúcstalálkozón a Rohlik.cz és a…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >