Az amerikaiak szívesen vásárolnak a Fresh & Easy üzletekben
Egy Financial Timesben megjelent hír kutatásokra hivatkozva arról számol be, hogy az amerikaiak rendkívül pozitívan viszonyulnak a Tesco helyi egységeihez.
A független kutató cég
által végzett vizsgálatban 700 vásárlót
kérdeztek meg, amikor elhagyta a kilenc működő Fresh &
Easy üzlet valamelyikét Los Angelesben, Las Vegasban és
Phoenixben. A felmérésre azt követően került
sor, hogy felmerült a kérdés talán a Tesco
további terjeszkedése megakadhat az amerikai vásárlók
ellenállásán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >