Az amerikaiak szívesen vásárolnak a Fresh & Easy üzletekben
Egy Financial Timesben megjelent hír kutatásokra hivatkozva arról számol be, hogy az amerikaiak rendkívül pozitívan viszonyulnak a Tesco helyi egységeihez.
A független kutató cég
által végzett vizsgálatban 700 vásárlót
kérdeztek meg, amikor elhagyta a kilenc működő Fresh &
Easy üzlet valamelyikét Los Angelesben, Las Vegasban és
Phoenixben. A felmérésre azt követően került
sor, hogy felmerült a kérdés talán a Tesco
további terjeszkedése megakadhat az amerikai vásárlók
ellenállásán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >