Az amerikaiak szívesen vásárolnak a Fresh & Easy üzletekben
Egy Financial Timesben megjelent hír kutatásokra hivatkozva arról számol be, hogy az amerikaiak rendkívül pozitívan viszonyulnak a Tesco helyi egységeihez.
A független kutató cég
által végzett vizsgálatban 700 vásárlót
kérdeztek meg, amikor elhagyta a kilenc működő Fresh &
Easy üzlet valamelyikét Los Angelesben, Las Vegasban és
Phoenixben. A felmérésre azt követően került
sor, hogy felmerült a kérdés talán a Tesco
további terjeszkedése megakadhat az amerikai vásárlók
ellenállásán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >