Az amerikai online-óriás a Scarab magyar fejlesztésű ajánlórendszerét választotta
New York állam legnagyobb online élelmiszer-kereskedője, a FreshDirect (freshdirect.com) a Scarab Research magyar fejlesztésű ajánlórendszerét, a Scarab Enterprise-t használja új, személyre szabott termékajánló szolgáltatásához.
A döntés nagy büszkeségre ad okot a budapesti székhelyű számítástechnikai vállalkozásnak, mely a Bookline.hu internetes áruházat is ügyfelei között tudja.
Az eladások számát tekintve a FreshDirect forgalma nagyobb, mint a tíz legnagyobb magyar online kereskedőé együttvéve, miközben mindig a legfrissebb árut és a legjobb kiszolgálást nyújtja vásárlóinak. A FreshDirect több mint egy évig kutatott a legjobb termékajánló megoldás után, több mint tucatnyi konkurens ajánlórendszert vizsgált meg, míg végül a Scarab technológiája mellett döntött.
A most bevezetett szolgáltatás hosszú távú partneri kapcsolat kezdetét jelenti. A Scarab Research ezalatt tovább optimalizálja a FreshDirect ajánlórendszerét, és kiterjeszti az ajánlásokat a FreshDirect minden felhasználója számára.
A Scarab Research világszínvonalú termékajánló rendszere Scarab Cloud néven a hazai kis- és középvállalatok számára is elérhető, webszolgáltatás formájában. A cég egyhónapos, ingyenes próbaüzemet ajánl a kereskedőknek. A Scarab Cloud néhány óra alatt, külön költség nélkül üzembe helyezhető bármely webshopban. Az érdeklődők a signup@scarabresearch.com címen kaphatnak bővebb információt a szolgáltatásról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >