Az AMC külföldön és itthon népszerűsítette a magyar borokat
A magyar borok népszerűsítésére az Agrármarketing Centrum (AMC) programokat tartott Svédországban és Finnországban, továbbá a hazai egyetemisták körében – tájékoztatott a szervezet csütörtökön.

Svédországban és Finnországban népszerűsítette a magyar borokat az Agrármarketing Centrum
A közleményükben kiemelték: a programok célja a magyar borok nemzetközi elismertségének növelése, valamint a magyar fogyasztók edukációja a minőségi borfogyasztás érdekében.
A Hungarian Wine Business Program legutóbbi két állomásán, Stockholmban és Helsinkiben összesen 25 borászat csaknem 90 bora mutatkozott be.
Svédországban április végén kétnapos eseményen mutatták be a borászatokat újságíróknak, bloggereknek, importőröknek, hotelek, vendéglők és kávézók képviselőinek.
A finn szakértők számára május elején szervezték meg a bemutatót Helsinkiben, ahol az AMC 2020-ban már rendezett egy hasonló programot. A szervezet munkája eredményeként az utóbbi két évben több magyar bor is bekerült a finn importőrök kínálatába – tájékoztattak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Borban a kettősség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újrahasználható elviteles dobozokat tesztel a finn Kesko
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium ital, prémium irodalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kovász- és kombuchamegosztó kampányt indít a Felelős Gasztrohős Alapítvány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
