Az AMC külföldön és itthon népszerűsítette a magyar borokat
A magyar borok népszerűsítésére az Agrármarketing Centrum (AMC) programokat tartott Svédországban és Finnországban, továbbá a hazai egyetemisták körében – tájékoztatott a szervezet csütörtökön.
A közleményükben kiemelték: a programok célja a magyar borok nemzetközi elismertségének növelése, valamint a magyar fogyasztók edukációja a minőségi borfogyasztás érdekében.
A Hungarian Wine Business Program legutóbbi két állomásán, Stockholmban és Helsinkiben összesen 25 borászat csaknem 90 bora mutatkozott be.
Svédországban április végén kétnapos eseményen mutatták be a borászatokat újságíróknak, bloggereknek, importőröknek, hotelek, vendéglők és kávézók képviselőinek.
A finn szakértők számára május elején szervezték meg a bemutatót Helsinkiben, ahol az AMC 2020-ban már rendezett egy hasonló programot. A szervezet munkája eredményeként az utóbbi két évben több magyar bor is bekerült a finn importőrök kínálatába – tájékoztattak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
AM: január 1-től megújult a termelők védelme
Év elejétől újabb, a tisztességes üzleti kapcsolatokat elősegítő szabályok javítják…
Tovább olvasom >Tokaji és egri termelők nyerték a Magyar Bor Nagydíjat
Fehérbor kategóriában a tokaji Bott Pince 2021-es Csontos furmintja, a…
Tovább olvasom >Nagyot változtak a borfogyasztási szokások: ma már a könnyedebb, gyümölcsös vörösborokat vásároljuk szívesen
Az ünnepi asztalról nem hiányozhat egy palack kiváló vörösbor, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >