Az Amazon képtelen új rendeléseket felvenni
Az új vásárlóit kénytelen várólistára tenni az Amazon a megnövekedett kiszállítási várakozási idő miatt, miközben a Whole Foods üzletláncokban a nyitvatartási időt is lerövidítik, hogy több idő jusson a rendelések feldolgozására – írja a Reuters.
Az elmúlt hetekben olyannyira megnőtt az Amazon online élelmiszer-rendelési forgalma, hogy lehetetlenné vált a kiszállítási időintervallum kiválasztása. Emiatt a cég úgy döntött, hogy várólistára teszi az új vásárlókat, hogy ezáltal helyet biztosítson a régi ügyfelek számára. Közben folyamatos bővítésen dolgozik az üzlethálózat, a hozzájuk tartozó Whole Foods élelmiszer-felvételi pontjainak a számát 80-ról, 150-re emelték az elmúlt hetekben.
Az Amazon a saját raktáraiból, valamint a Whole Foods üzleteiből teljesíti a rendeléseket, a kiszállítás általában ultragyors, akár néhány órán belül házhoz viszik a csomagokat. A koronavírus okozta járvány következtében azonban 60 százalékkal megnőtt a kereslet az online élélmiszer-rendelés iránt, így még az Amazon Prime ügyfelek – akik évi 119 dollárt fizetnek a gyors kiszállításért – is nehezen tudtak kiszállítási időpontot választani. A várólista bevezetése mellett a cég a Whole Foods üzletek nyitvatartását is rövidíteni fogja, hogy ezzel több idő juthasson a rendelések összekészítésére.
Itthon is hallani már olyan esetekről, hogy a nagyobb üzletláncoknál a korlátozott napi rendelésszám miatt több napos próbálkozás után sem lehet rendelést leadni.
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >