Az Amazon képtelen új rendeléseket felvenni
Az új vásárlóit kénytelen várólistára tenni az Amazon a megnövekedett kiszállítási várakozási idő miatt, miközben a Whole Foods üzletláncokban a nyitvatartási időt is lerövidítik, hogy több idő jusson a rendelések feldolgozására – írja a Reuters.
Az elmúlt hetekben olyannyira megnőtt az Amazon online élelmiszer-rendelési forgalma, hogy lehetetlenné vált a kiszállítási időintervallum kiválasztása. Emiatt a cég úgy döntött, hogy várólistára teszi az új vásárlókat, hogy ezáltal helyet biztosítson a régi ügyfelek számára. Közben folyamatos bővítésen dolgozik az üzlethálózat, a hozzájuk tartozó Whole Foods élelmiszer-felvételi pontjainak a számát 80-ról, 150-re emelték az elmúlt hetekben.
Az Amazon a saját raktáraiból, valamint a Whole Foods üzleteiből teljesíti a rendeléseket, a kiszállítás általában ultragyors, akár néhány órán belül házhoz viszik a csomagokat. A koronavírus okozta járvány következtében azonban 60 százalékkal megnőtt a kereslet az online élélmiszer-rendelés iránt, így még az Amazon Prime ügyfelek – akik évi 119 dollárt fizetnek a gyors kiszállításért – is nehezen tudtak kiszállítási időpontot választani. A várólista bevezetése mellett a cég a Whole Foods üzletek nyitvatartását is rövidíteni fogja, hogy ezzel több idő juthasson a rendelések összekészítésére.
Itthon is hallani már olyan esetekről, hogy a nagyobb üzletláncoknál a korlátozott napi rendelésszám miatt több napos próbálkozás után sem lehet rendelést leadni.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >