Az Amazon képtelen új rendeléseket felvenni
Az új vásárlóit kénytelen várólistára tenni az Amazon a megnövekedett kiszállítási várakozási idő miatt, miközben a Whole Foods üzletláncokban a nyitvatartási időt is lerövidítik, hogy több idő jusson a rendelések feldolgozására – írja a Reuters.
Az elmúlt hetekben olyannyira megnőtt az Amazon online élelmiszer-rendelési forgalma, hogy lehetetlenné vált a kiszállítási időintervallum kiválasztása. Emiatt a cég úgy döntött, hogy várólistára teszi az új vásárlókat, hogy ezáltal helyet biztosítson a régi ügyfelek számára. Közben folyamatos bővítésen dolgozik az üzlethálózat, a hozzájuk tartozó Whole Foods élelmiszer-felvételi pontjainak a számát 80-ról, 150-re emelték az elmúlt hetekben.
Az Amazon a saját raktáraiból, valamint a Whole Foods üzleteiből teljesíti a rendeléseket, a kiszállítás általában ultragyors, akár néhány órán belül házhoz viszik a csomagokat. A koronavírus okozta járvány következtében azonban 60 százalékkal megnőtt a kereslet az online élélmiszer-rendelés iránt, így még az Amazon Prime ügyfelek – akik évi 119 dollárt fizetnek a gyors kiszállításért – is nehezen tudtak kiszállítási időpontot választani. A várólista bevezetése mellett a cég a Whole Foods üzletek nyitvatartását is rövidíteni fogja, hogy ezzel több idő juthasson a rendelések összekészítésére.
Itthon is hallani már olyan esetekről, hogy a nagyobb üzletláncoknál a korlátozott napi rendelésszám miatt több napos próbálkozás után sem lehet rendelést leadni.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Éves élelmiszer-előfizetési programot indított az Amazon
Éves élelmiszer-előfizetési programot kínál az Amazon a Prime-tagok számára, valamint…
Tovább olvasom >Útkeresés az óriások árnyékában: 2024-ben a magyar e-kereskedelmi piac növekedését már az import forgalom hajtja
A hazai e-kereskedelem az elmúlt egy évben olyan átalakuláson ment…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >