Az Amazon képtelen új rendeléseket felvenni
Az új vásárlóit kénytelen várólistára tenni az Amazon a megnövekedett kiszállítási várakozási idő miatt, miközben a Whole Foods üzletláncokban a nyitvatartási időt is lerövidítik, hogy több idő jusson a rendelések feldolgozására – írja a Reuters.
Az elmúlt hetekben olyannyira megnőtt az Amazon online élelmiszer-rendelési forgalma, hogy lehetetlenné vált a kiszállítási időintervallum kiválasztása. Emiatt a cég úgy döntött, hogy várólistára teszi az új vásárlókat, hogy ezáltal helyet biztosítson a régi ügyfelek számára. Közben folyamatos bővítésen dolgozik az üzlethálózat, a hozzájuk tartozó Whole Foods élelmiszer-felvételi pontjainak a számát 80-ról, 150-re emelték az elmúlt hetekben.
Az Amazon a saját raktáraiból, valamint a Whole Foods üzleteiből teljesíti a rendeléseket, a kiszállítás általában ultragyors, akár néhány órán belül házhoz viszik a csomagokat. A koronavírus okozta járvány következtében azonban 60 százalékkal megnőtt a kereslet az online élélmiszer-rendelés iránt, így még az Amazon Prime ügyfelek – akik évi 119 dollárt fizetnek a gyors kiszállításért – is nehezen tudtak kiszállítási időpontot választani. A várólista bevezetése mellett a cég a Whole Foods üzletek nyitvatartását is rövidíteni fogja, hogy ezzel több idő juthasson a rendelések összekészítésére.
Itthon is hallani már olyan esetekről, hogy a nagyobb üzletláncoknál a korlátozott napi rendelésszám miatt több napos próbálkozás után sem lehet rendelést leadni.
Kapcsolódó cikkeink
A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >Milánóban nyitott fizikai üzletet az Amazon
Az Amazon megnyitotta első fizikai üzletét Olaszországban Amazon Parafarmacia &…
Tovább olvasom >Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >