Az Amazon ingyenesen küld mintát
Hivatalos bejelentés nélkül kezdett az Amazon ingyenes termékmintázási programba. Az „Amazon Sampling” a weboldal tájékoztatása szerint új és a piacon jól ismert márkák ingyenes termékmintáinak küldésével hivatott a vásárlóknak potenciálisan tetsző termékeket bemutatni.
A „gyakori kérdések” szerint az ingyenes minták elfogadása vásárlásra nem kötelez. A szolgáltatásról leiratkozni lehet, ám arra feliratkozni már nem: az Amazon maga választ ki vásárlókat, akiknek automatikusan az aktív accountjukon beállított címre küldenek mintákat – jelenleg akár felső limit nélkül, korlátlan számban.
Az Amazon a programról szóló híreket nem kommentálta csakúgy, ahogy legutóbbi, lakberendezést támogató, virtuális valóságra alapuló eszközének, az Amazon Showroomnak az indulásáról is hallgat.
Kapcsolódó cikkeink
AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >Az Amazon csatlakozott a 2 billió dolláros klubhoz
Az Amazon szerdán bekerült azoknak a vállalatoknak a kis csoportjába,…
Tovább olvasom >Online üzletet indít jövőre az Amazon Írországban
Az Amazon bejelentése szerint 2025-ben új weboldalt indít Írországban, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >