Az Amazon ingyenesen küld mintát
Hivatalos bejelentés nélkül kezdett az Amazon ingyenes termékmintázási programba. Az „Amazon Sampling” a weboldal tájékoztatása szerint új és a piacon jól ismert márkák ingyenes termékmintáinak küldésével hivatott a vásárlóknak potenciálisan tetsző termékeket bemutatni.
A „gyakori kérdések” szerint az ingyenes minták elfogadása vásárlásra nem kötelez. A szolgáltatásról leiratkozni lehet, ám arra feliratkozni már nem: az Amazon maga választ ki vásárlókat, akiknek automatikusan az aktív accountjukon beállított címre küldenek mintákat – jelenleg akár felső limit nélkül, korlátlan számban.
Az Amazon a programról szóló híreket nem kommentálta csakúgy, ahogy legutóbbi, lakberendezést támogató, virtuális valóságra alapuló eszközének, az Amazon Showroomnak az indulásáról is hallgat.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >