Az Amazon ingyenesen küld mintát
Hivatalos bejelentés nélkül kezdett az Amazon ingyenes termékmintázási programba. Az „Amazon Sampling” a weboldal tájékoztatása szerint új és a piacon jól ismert márkák ingyenes termékmintáinak küldésével hivatott a vásárlóknak potenciálisan tetsző termékeket bemutatni.
A „gyakori kérdések” szerint az ingyenes minták elfogadása vásárlásra nem kötelez. A szolgáltatásról leiratkozni lehet, ám arra feliratkozni már nem: az Amazon maga választ ki vásárlókat, akiknek automatikusan az aktív accountjukon beállított címre küldenek mintákat – jelenleg akár felső limit nélkül, korlátlan számban.
Az Amazon a programról szóló híreket nem kommentálta csakúgy, ahogy legutóbbi, lakberendezést támogató, virtuális valóságra alapuló eszközének, az Amazon Showroomnak az indulásáról is hallgat.
Kapcsolódó cikkeink
Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Rugalmasabb nyitvatartást sürgetnek a német kereskedelmi szervezetek
Rheinland-Pfalz tartomány ipari és kereskedelmi kamarái, valamint önkormányzati érdekképviseletei rugalmasabb…
Tovább olvasom >