Az Amazon Fresh harmadik brit üzlete White Cityben nyílt meg
Az Európa legnagyobb bevásárlóközpontjának, a Westfield Londonnak helyet adó White Cityben nyitotta meg harmadik üzletét az Amazon Fresh a szigetországban. Az üzlet, a másik két üzlethez hasonlóan, szintén a „Just Walk Out” technológiával felszerelt.
A megközelítőleg 230 négyzetméteres bolt „gépi látást, mélytanuló algoritmust és szenzoros fúziót” alkalmaz a bevásárlókosárba vagy éppen onnan a polcra visszakerülő bármely termék automatikus észlelésére. Ez teszi lehetővé, hogy a vásárlók az üzletbe lépéskor Amazon-fiókjukba bejelentkezve vásároljanak, majd fiókjukon keresztül fizessenek az üzlet elhagyásakor.
Az árukészletben minden, a vásárlók által a közeli kisboltban megvásárolni kívánt termék megtalálható, így a vállalat egyre bővülő saját márkás választéka is.
Az Amazon Fresh üzletek sora a londoni agglomerációban a közeljövőben várhatóan tovább bővül.
Kapcsolódó cikkeink
A prebiotikus üdítőitalok piacára lép be a Coca-Cola a Simply Pop márkával
Új üdítőitallal, a Simply Poppal lép a prebiotikus üdítők piacára…
Tovább olvasom >Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási…
Tovább olvasom >AI-alapú, kassza nélküli technológiát vezet be az ALDI az Egyesült Államokban
A német ALDI és partnere a Grabango hivatalosan is bejelentették…
Tovább olvasom >További cikkeink
A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >Az OECD-ben 4,2 százalékra lassult az éves infláció márciusban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagországaiban a fogyasztói…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
2025 májusától az engedélyeztetési, levegővédelmi, zajvédelmi, hulladékgazdálkodási bírságokat szabályozó, valamint…
Tovább olvasom >