Az Amazon a legértékesebb márka a Brand Finance szerint
Az Amazon a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2020-as Global 500 ranglistája szerint.
A lista összeállítói szerint az Amazon.com márkaértéke 220,791 milliárd dollár, 17,8 százalékkal nőtt egy év alatt. A cég már harmadik éve áll a lista élén.
A Google a tavalyi harmadik helyről a másodikra rukkolt elő, márkaértéke 11,9 százalékkal, 159,722 milliárd dollárra nőtt.
Az Apple a tavalyi második helyről a harmadikra csúszott vissza, márkaértéke 8,5 százalékkal, 140,52 milliárd dollárra csökkent.
Az első tízes csoportban megőrizte negyedik helyét a Microsoft, márkaértéke 119,6 milliárd dollárról 117,1 milliárd dollárra csökkent. Nincs változás az ötödik helyen sem, a Samsung márkaértéke 91,3 milliárd dollárról 94,5 milliárd dollárra emelkedett.
A tavalyi nyolcadik helyről a hatodikra lépett előre idén a kínai ipari és kereskedelmi bank (ICBC), márkaértéke 79,8 milliárd dollárról 80,1 milliárd dollárra nőtt.
A hetedik helyen maradt a Facebook, amelynek a piaci márkaértéke 83,2 milliárd dollárról 79,8 milliárd dollárra csökkent.
A tavalyi tizenegyedik hely után idén a nyolcadikra jött fel a Walmart amerikai kiskereskedelmi cég, piaci tőkeértéke 67,8 milliárd dollárról 77,5 milliárd dollárra javult.
A kilencedik a tavaly még tizennegyedik Ping An kínai pénzügyi szolgáltató, amelynek a márkaértéke 57,6 milliárd dollárról 69 milliárd dollárra emelkedett.
Az idei tízes listát a tavaly még tizenkettedik kínai Huawei zárta, piaci márkaértéke 62,3 milliárd dollárról 65 milliárd dollárra nőtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >