Az Alza.hu védőmaszkokat gyárt kórházak számára 3D nyomtatókkal
Az Alza.hu webáruház aktívan bekapcsolódott a koronavírus elleni küzdelembe. A járvány terjedése ellen bemutatótermében már korában szigorú biztonsági intézkedéseket, valamint érintésmentes értékesítést vezetett be, most pedig a frontvonalban harcoló egészségügyi dolgozók segítségére siet, és 3D nyomtatók segítségével arcvédő pajzsokat gyárt számukra.
Az Alza.hu az első 100 darab pajzsot már át is adta a Honvédkórház számára, és további segítőkész önkénteseket keres. Az önként jelentkezők számára ingyenesen biztosít 30 darab 3D nyomtatót, gyártási rajzot adatfájlban, illetve alapanyagokat kedvezményes áron. Az Alza mindezek mellett továbbra is készen áll a családok és a vállalatok biztonságos kiszolgálására, hogy mindenki békésen és nyugodtan tölthesse a húsvéti ünnepeket.
Az Alza munkatársai már elkezdték a 3D nyomtatást a budapesti Róbert Károly körúton található bemutatótermükben. Hetente 100 darabot tudnak előállítani, amelyeket aztán különböző egészségügyi szervezeteknek ajándékoznak a koronavírus elleni védekezést segítve. Az első szállítmányt hétfőn adták át a Honvédkórházért Közhasznú Alapítvány számára.
„Az egészségügyi dolgozók a frontvonalban küzdenek a koronavírus-járvány elleni harc során, és mi azon dolgozunk, hogy segítsük őket a védekezésben” – mondta Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője. „A webáruházunk által forgalmazott 3D nyomtatók felhasználása arcvédőpajzsok nyomtatására most a leggyorsabb és leghatékonyabb módunk arra, hogy mi is segítsük a járvány elleni küzdelmet” – tette hozzá.
A 3D nyomtatásra jelentkező önkéntesek 60 napra kapják kölcsön a készülékeket, cserébe vállalniuk kell, hogy a megadott egészségügyi intézmények számára nyomtatnak arcvédőket. Az érdeklődők az arcpajzs@alza.hu e-mail címen vagy a 06-1-701-1111 telefonszámon jelentkezhetnek. További információk itt találhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Járványok előrejelzése érdekében vizsgálják az UHT tejeket pécsi virológusok
Az állatról emberre terjedő járványok előrejelzése érdekében indított ultrahőkezelt tejek…
Tovább olvasom >Ügyészség: valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a fogyasztókat
Valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a…
Tovább olvasom >Madárinfluenza árnyékában: korlátozások és kihívások között a magyar baromfiágazat
A 2020-ban Magyarországon felbukkant madárinfluenza járvány máig jelentős hatással van…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >