Az Alza.hu védőmaszkokat gyárt kórházak számára 3D nyomtatókkal
Az Alza.hu webáruház aktívan bekapcsolódott a koronavírus elleni küzdelembe. A járvány terjedése ellen bemutatótermében már korában szigorú biztonsági intézkedéseket, valamint érintésmentes értékesítést vezetett be, most pedig a frontvonalban harcoló egészségügyi dolgozók segítségére siet, és 3D nyomtatók segítségével arcvédő pajzsokat gyárt számukra.
Az Alza.hu az első 100 darab pajzsot már át is adta a Honvédkórház számára, és további segítőkész önkénteseket keres. Az önként jelentkezők számára ingyenesen biztosít 30 darab 3D nyomtatót, gyártási rajzot adatfájlban, illetve alapanyagokat kedvezményes áron. Az Alza mindezek mellett továbbra is készen áll a családok és a vállalatok biztonságos kiszolgálására, hogy mindenki békésen és nyugodtan tölthesse a húsvéti ünnepeket.
Az Alza munkatársai már elkezdték a 3D nyomtatást a budapesti Róbert Károly körúton található bemutatótermükben. Hetente 100 darabot tudnak előállítani, amelyeket aztán különböző egészségügyi szervezeteknek ajándékoznak a koronavírus elleni védekezést segítve. Az első szállítmányt hétfőn adták át a Honvédkórházért Közhasznú Alapítvány számára.
„Az egészségügyi dolgozók a frontvonalban küzdenek a koronavírus-járvány elleni harc során, és mi azon dolgozunk, hogy segítsük őket a védekezésben” – mondta Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője. „A webáruházunk által forgalmazott 3D nyomtatók felhasználása arcvédőpajzsok nyomtatására most a leggyorsabb és leghatékonyabb módunk arra, hogy mi is segítsük a járvány elleni küzdelmet” – tette hozzá.
A 3D nyomtatásra jelentkező önkéntesek 60 napra kapják kölcsön a készülékeket, cserébe vállalniuk kell, hogy a megadott egészségügyi intézmények számára nyomtatnak arcvédőket. Az érdeklődők az arcpajzs@alza.hu e-mail címen vagy a 06-1-701-1111 telefonszámon jelentkezhetnek. További információk itt találhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Az Alzánál csúcson az iskolaszerek forgalma
Az iskolai felszerelések forgalma a tanév kezdete előtt éri el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >