Az Alza.hu biztonságos, érintkezés nélküli értékesítést biztosít a bemutatótermében
A jelenleg kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel az Alza.hu webáruház számos intézkedést vezetett be munkatársai és vásárlói biztonságának érdekében. A cég felkészült az érintésmentes értékesítésre Róbert Károly körúti bemutatótermében, ahol több ezer termék azonnal elérhető. Árukészletének köszönhetően a webáruház készen áll arra is, hogy biztosítsa a cégek és háztartások számára a gyors alkalmazkodást a koronavírus miatti megváltozott körülményekhez: a távmunkához szükséges eszközök, higiéniai termékek és háztartási gépek széles választékát kínálja.
A kialakult járványügyi helyzet jelentősen befolyásolja az emberek vásárlási magatartását. Számos vásárló az online környezetet és az e-boltokat biztonságosabb vásárlási lehetőségként értékeli. Ennek eredményeként az Alza.hu jelenlegi forgalma a csúcsidőszakokhoz közelít. A vállalatnak gyorsan sikerült alkalmazkodnia a kialakult helyzethez az egyes értékesítési egységekre nehezedő magas terhelés ellenére.
A higiéniai, tisztítószerek kategóriában az eddigi legmagasabb értékesítési volument érte el az Alza.hu az elmúlt héten, számos termékcsoport, mint például a babatermékek (baba pelenkák és bébiételek), illetve a mosószerek, fertőtlenítők eladása több mint 200%-kal nőtt az előző évhez képest. A legkelendőbb árucikkek az antibakteriális- és tisztítószerek, valamint a higiénia termékek voltak.
Szintén a legkeresettebb termékek közé tartoznak az otthoni irodai felszerelések (notebookok és a monitorok), eladásuk több mint 100%-kal növekedett az előző év azonos időszakához képest, a nyomtatók, számítógépes alkatrészeké és tartozékoké pedig több mint 60%-kal, az irodai kellékeké 78%-kal. „Az ügyfeleink számára a lehető legszélesebb választékot kínáljuk, célunk, hogy a vásárlók könnyebben megbirkózzanak olyan sürgősségi intézkedésekkel, amelyek aztán lehetővé teszik az otthoni munkavégzést, a távoktatást, illetve a kisebb gyermekekkel való foglalkozást. – mondta az Alza.hu magyarországi vezetője, Takács Csaba. Hozzátette, hogy többezer termék azonnal elérhető a budapesti Róbert Károly körúti központi bemutatóteremben.
Az Alza.hu Kft. tájékoztatja vásárlóit, hogy az Alza.hu a 46/2020 (III.16.) Korm.rendeletben meghatározottaknak megfelelően végzi tevékenységét, és megfelel a Korm.rendelet 6. §-ban foglalt kritériumoknak. Az Alza.hu bemutatóterme 15 óra után kizárólag az élelmiszer, illatszer, drogériai termék, háztartási tisztítószer, vegyi áru és higiéniai papírtermék rendeléseket szolgálja ki.
Tapasztalatok szerint a legtöbb vásárló továbbra is a személyes átvételt választja. Az ügyfelek és az alkalmazottak biztonsága érdekében az Alza.hu megtesz mindent, és arra kéri a bemutatóterembe érkező vásárlóit is, hogy tartsák be a hatóságok által javasolt óvintézkedéseket. A webáruházban fertőtlenítőszeres tisztítást végeznek óránként, az alkalmazottaknak védőfelszereléseket biztosínak, illetve antibakteriális géllel, szappannal és egyszer használatos fertőtlenítő kendőkkel látják el őket. Ezenkívül az Alza.hu egy teljesen érintkezés nélküli eladást készített elő a bemutatóteremben, amely a kihelyezett számítógépeken keresztül működik, így online segítséget lehet kérni a termékek elérhetőségéről, tulajdonságairól. További esetekben az áru szállításához az ügyfelek az AlzaBox hálózatot vagy szállítási szolgáltatásokat is igénybe vehetik.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Új eladóvédelmi programot vezet be az Alibaba Európában
Az Alibaba Trade Assurance nevű szolgáltatásával új mércét állít fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >