Az Alza.hu biztonságos, érintkezés nélküli értékesítést biztosít a bemutatótermében
A jelenleg kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel az Alza.hu webáruház számos intézkedést vezetett be munkatársai és vásárlói biztonságának érdekében. A cég felkészült az érintésmentes értékesítésre Róbert Károly körúti bemutatótermében, ahol több ezer termék azonnal elérhető. Árukészletének köszönhetően a webáruház készen áll arra is, hogy biztosítsa a cégek és háztartások számára a gyors alkalmazkodást a koronavírus miatti megváltozott körülményekhez: a távmunkához szükséges eszközök, higiéniai termékek és háztartási gépek széles választékát kínálja.
A kialakult járványügyi helyzet jelentősen befolyásolja az emberek vásárlási magatartását. Számos vásárló az online környezetet és az e-boltokat biztonságosabb vásárlási lehetőségként értékeli. Ennek eredményeként az Alza.hu jelenlegi forgalma a csúcsidőszakokhoz közelít. A vállalatnak gyorsan sikerült alkalmazkodnia a kialakult helyzethez az egyes értékesítési egységekre nehezedő magas terhelés ellenére.
A higiéniai, tisztítószerek kategóriában az eddigi legmagasabb értékesítési volument érte el az Alza.hu az elmúlt héten, számos termékcsoport, mint például a babatermékek (baba pelenkák és bébiételek), illetve a mosószerek, fertőtlenítők eladása több mint 200%-kal nőtt az előző évhez képest. A legkelendőbb árucikkek az antibakteriális- és tisztítószerek, valamint a higiénia termékek voltak.
Szintén a legkeresettebb termékek közé tartoznak az otthoni irodai felszerelések (notebookok és a monitorok), eladásuk több mint 100%-kal növekedett az előző év azonos időszakához képest, a nyomtatók, számítógépes alkatrészeké és tartozékoké pedig több mint 60%-kal, az irodai kellékeké 78%-kal. „Az ügyfeleink számára a lehető legszélesebb választékot kínáljuk, célunk, hogy a vásárlók könnyebben megbirkózzanak olyan sürgősségi intézkedésekkel, amelyek aztán lehetővé teszik az otthoni munkavégzést, a távoktatást, illetve a kisebb gyermekekkel való foglalkozást. – mondta az Alza.hu magyarországi vezetője, Takács Csaba. Hozzátette, hogy többezer termék azonnal elérhető a budapesti Róbert Károly körúti központi bemutatóteremben.
Az Alza.hu Kft. tájékoztatja vásárlóit, hogy az Alza.hu a 46/2020 (III.16.) Korm.rendeletben meghatározottaknak megfelelően végzi tevékenységét, és megfelel a Korm.rendelet 6. §-ban foglalt kritériumoknak. Az Alza.hu bemutatóterme 15 óra után kizárólag az élelmiszer, illatszer, drogériai termék, háztartási tisztítószer, vegyi áru és higiéniai papírtermék rendeléseket szolgálja ki.
Tapasztalatok szerint a legtöbb vásárló továbbra is a személyes átvételt választja. Az ügyfelek és az alkalmazottak biztonsága érdekében az Alza.hu megtesz mindent, és arra kéri a bemutatóterembe érkező vásárlóit is, hogy tartsák be a hatóságok által javasolt óvintézkedéseket. A webáruházban fertőtlenítőszeres tisztítást végeznek óránként, az alkalmazottaknak védőfelszereléseket biztosínak, illetve antibakteriális géllel, szappannal és egyszer használatos fertőtlenítő kendőkkel látják el őket. Ezenkívül az Alza.hu egy teljesen érintkezés nélküli eladást készített elő a bemutatóteremben, amely a kihelyezett számítógépeken keresztül működik, így online segítséget lehet kérni a termékek elérhetőségéről, tulajdonságairól. További esetekben az áru szállításához az ügyfelek az AlzaBox hálózatot vagy szállítási szolgáltatásokat is igénybe vehetik.
Kapcsolódó cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >