Az aludobozban hisz a Hell Energy
A Hell Energy Magyarország a környezettudatos stratégiájának köszönhetően az elmúlt öt évben mintegy 95 százalékra növelte a környezetbarát aludobozos termékek arányát portfóliójában. Saját aludobozgyára megépítésével a cég elkötelezte magát a teljesen újrahasznosítható alumíniumcsomagolás mellett.
– Ez a mostani eredmény igazán fontos mérföldkő, de itt még nem állunk meg. A társadalmi felelősségvállalás jegyében a Hell Energy fontosnak tartja az emberi értékeket, a környezettudatos gondolkodást és a jövő védelmét. Ezért öt éven belül 99 százalék lesz az aludobozos csomagolás aránya a portfóliónkban – mondta el Pantl Péter, a Hell Energy kommunikációs és marketingigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gombócok ideje
A hazai szakma láthatóan követi a fagylaltvilágtrendeket és nyitott az…
Tovább olvasom >La Cocoș: „Többet kevesebbért” – raktáráruház csak márkáknak!
Sebastian Rennack kiskereskedelmi szakértő alábbi képes összeállításában Románia leggyorsabban növekvő…
Tovább olvasom >