Az aludobozban hisz a Hell Energy
A Hell Energy Magyarország a környezettudatos stratégiájának köszönhetően az elmúlt öt évben mintegy 95 százalékra növelte a környezetbarát aludobozos termékek arányát portfóliójában. Saját aludobozgyára megépítésével a cég elkötelezte magát a teljesen újrahasznosítható alumíniumcsomagolás mellett.
– Ez a mostani eredmény igazán fontos mérföldkő, de itt még nem állunk meg. A társadalmi felelősségvállalás jegyében a Hell Energy fontosnak tartja az emberi értékeket, a környezettudatos gondolkodást és a jövő védelmét. Ezért öt éven belül 99 százalék lesz az aludobozos csomagolás aránya a portfóliónkban – mondta el Pantl Péter, a Hell Energy kommunikációs és marketingigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: tovább dübörög a turizmus – májusban több mint 1,7 millió turista érkezett a hazai szálláshelyekre
A kormány folyamatosan azon dolgozik, hogy egyre több külföldi vendéget…
Tovább olvasom >Aggodalmát fejezte ki patrióta pártcsalád az emelkedő energiaárak és a hanyatló versenyképesség miatt
Aggodalmukat fejezték ki a Patrióták tagpártjainak vezetői szerdai közleményükben amiatt,…
Tovább olvasom >