Az Alpro márkával bővült a Danone termékkínálata
Az idei évtől Magyarországon is a Danone forgalmazza az Alpro termékeket. Az Alpro az egyre népszerűbb növényi alapú italok és növényi összetevőkből készült élelmiszerek nemzetközi márkája. A hazai piacon növényi italok mellett gyümölcsös termékek, desszertek, illetve főzőkrémek találhatók a kínálatban.
Az Alpro termékek 2017 áprilisában kerültek a Danone Csoporthoz, amikor a cég felvásárolta az amerikai WhiteWave-et, az Alpro anyavállalatát. A Danone célja, hogy az új termékkörök révén még szélesebb választékot kínáljon a kiegyensúlyozott és fenntartható táplálkozás területén, új fogyasztókat is megszólítva ezzel.
– A növényi alapú táplálkozás egyre népszerűbb a hazai fogyasztók körében is, ezek a termékek már rég nemcsak a kizárólag állati alapanyagoktól mentesen étkezők, illetve a tejtermékekre érzékeny fogyasztók választása – mondta el Buzási Dániel, a Danone Magyarország országos vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >