Az állateledel a legnépszerűbb sajátmárkás termék
A Nielsen piackutató vállalat 2007-es adatai szerint az élelmiszervásárlásnál minden ötödik forintot a láncok saját márkás termékeiért fizetnek ki a vevők.
A diszkontok élelmiszer
eladásaiból – értékben – 48 százalékkal
részesednek a kereskedelmi márkás termékek,
háztartási vegyiáruból pedig 46
százalékkal.
A diszkont után élelmiszereknél
a szupermarket (18 százalék) majd a magyar tulajdonban
lévő lánc (15) következik, a saját márkás
árucikkek részarányával. Háztartási
vegyiárunál drogériában a Private Label
(saját márka) 12 százalék, míg
magyar tulajdonban lévő láncban 11 százalék
részesedéssel bír – derül ki a Nielsen
adataiból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >