Az állateledel a legnépszerűbb sajátmárkás termék
A Nielsen piackutató vállalat 2007-es adatai szerint az élelmiszervásárlásnál minden ötödik forintot a láncok saját márkás termékeiért fizetnek ki a vevők.
A diszkontok élelmiszereladásaiból – értékben – 48 százalékkal
részesednek a kereskedelmi márkás termékek,
háztartási vegyiáruból pedig 46
százalékkal.
A diszkont után élelmiszereknél
a szupermarket (18 százalék) majd a magyar tulajdonban
lévő lánc (15) következik, a saját márkás
árucikkek részarányával. Háztartási
vegyiárunál drogériában a Private Label
(saját márka) 12 százalék, míg
magyar tulajdonban lévő láncban 11 százalék
részesedéssel bír – derül ki a Nielsen
adataiból.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >