Az állateledel a legnépszerűbb sajátmárkás termék
A Nielsen piackutató vállalat 2007-es adatai szerint az élelmiszervásárlásnál minden ötödik forintot a láncok saját márkás termékeiért fizetnek ki a vevők.
A diszkontok élelmiszer
eladásaiból – értékben – 48 százalékkal
részesednek a kereskedelmi márkás termékek,
háztartási vegyiáruból pedig 46
százalékkal.
A diszkont után élelmiszereknél
a szupermarket (18 százalék) majd a magyar tulajdonban
lévő lánc (15) következik, a saját márkás
árucikkek részarányával. Háztartási
vegyiárunál drogériában a Private Label
(saját márka) 12 százalék, míg
magyar tulajdonban lévő láncban 11 százalék
részesedéssel bír – derül ki a Nielsen
adataiból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >