Az Alibabáé a berlini data Artisans
A kínai e-kereskedelmi óriás, az Alibaba Group 103,3 millió dollárért (kb. 90 millió euróért) vásárolta fel berlini data Artisanst. A 2014-ben alapított cég nagy volumenű adatfeldolgozást és adatstreaminget lehetővé tevő szolgáltatásokat kínál vállalkozásoknak. Az Apache Fink fejlesztői által alapított DA ügyfelei közé tartozik az Uber, a Lyft, az eBay, a Comcast, a Huawei és a King. Az Alibabával 2016 óta dolgozik együtt. Az Alibaba újabban feltörekvő piacokon vásárol fel e-kereskedelmi vállalatokat, így júniusban övé lett a közel-keleti és észak-afrikai MENA régió legnagyobb mobil kereskedelmi vállalata, az isztambuli Trendyol Group, májusban pedig a pakisztáni e-kereskedelmi platform, a Daraz.pk.
Kapcsolódó cikkeink
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket…
Tovább olvasom >Egyedi megközelítéssel terjeszkedik az online élelmiszerpiacon a Rohlik
Az Európában már öt országban jelenlévő Rohlik Group stratégiája középpontjában…
Tovább olvasom >Európában a határon átnyúló értékesítés 69%-a a piacterekről származik
A 2023/2024-es pénzügyi évben az határokon átnyúló online piac Európában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >