Az Alibaba megnyitotta a Marriott szállodákat a kínai utazók előtt
Nagy szeletet kíván kihasítani magának a Marriott szállodalánc a kínai turizmusból az Alibaba internetes kiskereskedelmi portállal kialakított együttműködéssel.
A Marriott International Inc. szállodalánc hétfőn bejelentette, hogy közös vállalatot hozott létre a kínai Alibaba kiskereskedelmi portállal szállodai foglalások bonyolítására az Alibaba online utazási iroda szolgáltatása, a Fliggy révén.
Az együttműködés az Alibaba teljes kínai ügyfélbázisa számára elérhetővé tette a Marriott tulajdonában lévő szállodaláncok, egyebek között a JW Marriott, a Ritz-Carlton, a Renaissance és az Autograph Collection szolgáltatásait.
A kínai turisták a Fliggy portálján foglalhatnak szobát a Marriott szállodákban és az Alibaba online fizetési rendszerével, az Alipay szolgáltatással egyenlíthetik ki a számlát.
A Marriott részvénye három és fél százalékkal erősödött a hírre. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új, AI-alapú tervezőeszköz
Az Alibaba International bevezette a Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >50 milliárd eurót fektet AI-fejlesztésbe az Alibaba
Az Alibaba 380 milliárd jüant (kb. 50 milliárd eurót) fordít…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Száraz whiskyhűtés – A nap videója
Látványos whiskys pohárkészlet: fagyasztóban is hűthető, megmunkált alumínium alátéten kézzel…
Tovább olvasom >Soha nem tudod meg, miért zárják be a kínai éttermeket – A nap képe
A bezárt étterem feliratának fotóját a Facebookon találtuk, a képet…
Tovább olvasom >