Az Alibaba megnyitotta a Marriott szállodákat a kínai utazók előtt
Nagy szeletet kíván kihasítani magának a Marriott szállodalánc a kínai turizmusból az Alibaba internetes kiskereskedelmi portállal kialakított együttműködéssel.
A Marriott International Inc. szállodalánc hétfőn bejelentette, hogy közös vállalatot hozott létre a kínai Alibaba kiskereskedelmi portállal szállodai foglalások bonyolítására az Alibaba online utazási iroda szolgáltatása, a Fliggy révén.
Az együttműködés az Alibaba teljes kínai ügyfélbázisa számára elérhetővé tette a Marriott tulajdonában lévő szállodaláncok, egyebek között a JW Marriott, a Ritz-Carlton, a Renaissance és az Autograph Collection szolgáltatásait.
A kínai turisták a Fliggy portálján foglalhatnak szobát a Marriott szállodákban és az Alibaba online fizetési rendszerével, az Alipay szolgáltatással egyenlíthetik ki a számlát.
A Marriott részvénye három és fél százalékkal erősödött a hírre. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Európában toboroz piacterére kereskedőket a Walmart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új, AI-alapú tervezőeszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >50 milliárd eurót fektet AI-fejlesztésbe az Alibaba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tele ízzel, ritmussal és tradícióval nyitott meg a Paprika Revue House
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2026-ban újra SIRHA Budapest – Magyar Pizza Bajnoksággal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Őszi hajózási szezon vette kezdetét a Balatonon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >