Az Alibaba még az idén megjelenik Szerbiában
A kínai e-kereskedelmi óriás, az Alibaba tervei szerint még az év vége előtt végére ér projektjének, és megnyitja az Aliplay platformot Szerbiában – nyilatkozott a szerb kereskedelmi miniszter, aki még 2017 szeptemberében jelentette be, hogy az Alibaba logisztikai központ nyitását tervezi Szerbiában, és helyi partnert keres tervei megvalósításához.
Az Alibaba tervei között szerepel továbbá Szerbia mint turisztikai desztináció népszerűsítése is a Fliggy platformon. Ez a várakozások szerint hozzájárul a Kínából az országba érkező turisták számának növekedéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 70 milliárd forint értékben kapnak élelmiszer-utalványt az idősek
Összesen több mint 70 milliárd forint értékű élelmiszer-utalványt kapnak az…
Tovább olvasom >A VOSZ további javaslatokat tesz a vállalkozások működési feltételeinek javítására
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) további javaslatokat tesz…
Tovább olvasom >Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >