Az Alibaba még az idén megjelenik Szerbiában
A kínai e-kereskedelmi óriás, az Alibaba tervei szerint még az év vége előtt végére ér projektjének, és megnyitja az Aliplay platformot Szerbiában – nyilatkozott a szerb kereskedelmi miniszter, aki még 2017 szeptemberében jelentette be, hogy az Alibaba logisztikai központ nyitását tervezi Szerbiában, és helyi partnert keres tervei megvalósításához.
Az Alibaba tervei között szerepel továbbá Szerbia mint turisztikai desztináció népszerűsítése is a Fliggy platformon. Ez a várakozások szerint hozzájárul a Kínából az országba érkező turisták számának növekedéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta a Lidl Európa legnagyobb logisztikai központját
A Lidl megnyitotta új zászlóshajó logisztikai központját a Párizstól délnyugatra…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >