Az Alibaba még az idén megjelenik Szerbiában
A kínai e-kereskedelmi óriás, az Alibaba tervei szerint még az év vége előtt végére ér projektjének, és megnyitja az Aliplay platformot Szerbiában – nyilatkozott a szerb kereskedelmi miniszter, aki még 2017 szeptemberében jelentette be, hogy az Alibaba logisztikai központ nyitását tervezi Szerbiában, és helyi partnert keres tervei megvalósításához.
Az Alibaba tervei között szerepel továbbá Szerbia mint turisztikai desztináció népszerűsítése is a Fliggy platformon. Ez a várakozások szerint hozzájárul a Kínából az országba érkező turisták számának növekedéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Lidl Portugáliában, Romániában pedig terjeszkedik
A német Lidl 115 millió eurós beruházással új logisztikai központot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >