Az Aldi volt a legolcsóbb szupermarket 2022-ben az Egyesült Királyságban
Az Egyesült Királyságban az Aldi volt a legolcsóbb szupermarket 2022-ben egy 48 élelmiszerből álló kosarat vizsgálva, amely a múlt hónapban 81,63 fontba került.
A Which? fogyasztóvédelmi szervezet adatai szerint a német diszkontlánc a hetedik egymást követő hónapban bizonyult a legolcsóbbnak, szorosan a sarkában a Lidllel, ahol ugyanaz a 48 élelmiszert tartalmazó kosár 83,24 fontért volt beszerezhető.
A Heinz sült babhoz, filteres teához és tejhez hasonló termékeket tartalmazó kosarat a Tesco adta a harmadik legolcsóbban, megelőzve az Asda, a Sainsbury’s és a Morrisons üzletláncokat, amelyek e kosarat mind 90 és 100 font közötti áron kínálták.
A legdrágábbnak az Ocado (102,87 font) és a Waitrose (112,62 font) bizonyult.
Egy nagyobb, 149 tételből álló bevásárlókocsi költségeit összehasonlítva azonban – az Aldi és a Lidl kivételével – az Asda lett a legolcsóbb (355,62 font). E tekintetben a második helyen a Sainsbury’s végzett 368,97 fontos árral, míg a Tesco 7 fonttal drágább volt (375,97 font).
A szupermarketóriások közül ismét a Waitrose-ban lehetett a legdrágábban vásárolni tavaly és egyben ez az egyetlen lánc, amely közel 7 fonttal átlépte a 400 fontos határt.
A tavalyi év 12 hónapját tekintve az Aldi hét esetben – többször, mint bármely más élelmiszer-kiskereskedő – bizonyult a legolcsóbb szupermarketnek.
Az év első öt hónapjában az első helyen azonban a Lidl állt. Az elmúlt hét hónapban a két lánc átlagos árai közötti különbség mindössze 1,59 font volt.
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolta a Viva Fresh Store az albániai SPAR üzletláncot
Koszovó legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Viva Fresh Store felvásárolta az…
Tovább olvasom >Szeptemberben bezárja online üzletét az Aldi Németországban
Németországban bezárja közös online üzletét az Aldi Nord és az Aldi…
Tovább olvasom >Közös versenyen keresi Németországban a ProVeg és a Lidl a legjobb sajtalternatívákat
A Lidl Németország és a ProVeg Incubator együtt igyekeznek az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért lett olcsóbb a laktózmentes tej? – árrésstop, rejtett haszonkulcsok és a „mentes” termékek trükkje
Meglepő eredményre jutott egy friss árösszehasonlítás: a kormány által bevezetett…
Tovább olvasom >Továbbra is erős pályán a magyar turizmus
2025 februárjában a turizmus ismételten erőteljes növekedést mutatott: a hazai…
Tovább olvasom >Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >