Az Aldi volt a legolcsóbb szupermarket 2022-ben az Egyesült Királyságban
Az Egyesült Királyságban az Aldi volt a legolcsóbb szupermarket 2022-ben egy 48 élelmiszerből álló kosarat vizsgálva, amely a múlt hónapban 81,63 fontba került.
A Which? fogyasztóvédelmi szervezet adatai szerint a német diszkontlánc a hetedik egymást követő hónapban bizonyult a legolcsóbbnak, szorosan a sarkában a Lidllel, ahol ugyanaz a 48 élelmiszert tartalmazó kosár 83,24 fontért volt beszerezhető.
A Heinz sült babhoz, filteres teához és tejhez hasonló termékeket tartalmazó kosarat a Tesco adta a harmadik legolcsóbban, megelőzve az Asda, a Sainsbury’s és a Morrisons üzletláncokat, amelyek e kosarat mind 90 és 100 font közötti áron kínálták.
A legdrágábbnak az Ocado (102,87 font) és a Waitrose (112,62 font) bizonyult.
Egy nagyobb, 149 tételből álló bevásárlókocsi költségeit összehasonlítva azonban – az Aldi és a Lidl kivételével – az Asda lett a legolcsóbb (355,62 font). E tekintetben a második helyen a Sainsbury’s végzett 368,97 fontos árral, míg a Tesco 7 fonttal drágább volt (375,97 font).
A szupermarketóriások közül ismét a Waitrose-ban lehetett a legdrágábban vásárolni tavaly és egyben ez az egyetlen lánc, amely közel 7 fonttal átlépte a 400 fontos határt.
A tavalyi év 12 hónapját tekintve az Aldi hét esetben – többször, mint bármely más élelmiszer-kiskereskedő – bizonyult a legolcsóbb szupermarketnek.
Az év első öt hónapjában az első helyen azonban a Lidl állt. Az elmúlt hét hónapban a két lánc átlagos árai közötti különbség mindössze 1,59 font volt.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >