Az Aldi volt a legolcsóbb szupermarket 2022-ben az Egyesült Királyságban
Az Egyesült Királyságban az Aldi volt a legolcsóbb szupermarket 2022-ben egy 48 élelmiszerből álló kosarat vizsgálva, amely a múlt hónapban 81,63 fontba került.
A Which? fogyasztóvédelmi szervezet adatai szerint a német diszkontlánc a hetedik egymást követő hónapban bizonyult a legolcsóbbnak, szorosan a sarkában a Lidllel, ahol ugyanaz a 48 élelmiszert tartalmazó kosár 83,24 fontért volt beszerezhető.
A Heinz sült babhoz, filteres teához és tejhez hasonló termékeket tartalmazó kosarat a Tesco adta a harmadik legolcsóbban, megelőzve az Asda, a Sainsbury’s és a Morrisons üzletláncokat, amelyek e kosarat mind 90 és 100 font közötti áron kínálták.
A legdrágábbnak az Ocado (102,87 font) és a Waitrose (112,62 font) bizonyult.
Egy nagyobb, 149 tételből álló bevásárlókocsi költségeit összehasonlítva azonban – az Aldi és a Lidl kivételével – az Asda lett a legolcsóbb (355,62 font). E tekintetben a második helyen a Sainsbury’s végzett 368,97 fontos árral, míg a Tesco 7 fonttal drágább volt (375,97 font).
A szupermarketóriások közül ismét a Waitrose-ban lehetett a legdrágábban vásárolni tavaly és egyben ez az egyetlen lánc, amely közel 7 fonttal átlépte a 400 fontos határt.
A tavalyi év 12 hónapját tekintve az Aldi hét esetben – többször, mint bármely más élelmiszer-kiskereskedő – bizonyult a legolcsóbb szupermarketnek.
Az év első öt hónapjában az első helyen azonban a Lidl állt. Az elmúlt hét hónapban a két lánc átlagos árai közötti különbség mindössze 1,59 font volt.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >