Az ALDI támogatja a Magyar Rákellenes Ligát
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2013 után már másodszor vett részt a mellrák elleni küzdelmet támogató Go Pink kezdeményezésben, amely során az ALDI és az áruházláncban vásárlók közösen támogatták a Magyar Rákellenes Ligát.
A 2013-as 500 000 forint után ebben az évben a vásárlóknak köszönhetően már 600 000 forint gyűlt össze.
„Áruházláncunk a Magyar Rákellenes Liga számára nyújtott adománya révén azt a célt kívánja támogatni, hogy a nagyobb társadalmi tudatosságnak, a szűréseken történő magasabb arányú részvételnek köszönhetően minél kevesebb magyar háziasszonynak kelljen megküzdenie ezzel a daganatos betegséggel” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >