Az ALDI támogatja a Magyar Rákellenes Ligát
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2013 után már másodszor vett részt a mellrák elleni küzdelmet támogató Go Pink kezdeményezésben, amely során az ALDI és az áruházláncban vásárlók közösen támogatták a Magyar Rákellenes Ligát.
A 2013-as 500 000 forint után ebben az évben a vásárlóknak köszönhetően már 600 000 forint gyűlt össze.
„Áruházláncunk a Magyar Rákellenes Liga számára nyújtott adománya révén azt a célt kívánja támogatni, hogy a nagyobb társadalmi tudatosságnak, a szűréseken történő magasabb arányú részvételnek köszönhetően minél kevesebb magyar háziasszonynak kelljen megküzdenie ezzel a daganatos betegséggel” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei.…
Tovább olvasom >Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >