Az ALDI támogatja a Magyar Rákellenes Ligát
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2013 után már másodszor vett részt a mellrák elleni küzdelmet támogató Go Pink kezdeményezésben, amely során az ALDI és az áruházláncban vásárlók közösen támogatták a Magyar Rákellenes Ligát.
A 2013-as 500 000 forint után ebben az évben a vásárlóknak köszönhetően már 600 000 forint gyűlt össze.
„Áruházláncunk a Magyar Rákellenes Liga számára nyújtott adománya révén azt a célt kívánja támogatni, hogy a nagyobb társadalmi tudatosságnak, a szűréseken történő magasabb arányú részvételnek köszönhetően minél kevesebb magyar háziasszonynak kelljen megküzdenie ezzel a daganatos betegséggel” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
100 éve együtt az úton – 2025-ben 100. születésnapját ünnepli a Shell Magyarországon
Idén ünnepli századik születésnapját a Shell Magyarországon. A vállalat, amely…
Tovább olvasom >A Shein elhalasztja londoni tőzsdei bevezetését: piaci kihívások és változó stratégiák
A népszerű kínai online divatkiskereskedő, a Shein elhalasztotta tervezett tőzsdei…
Tovább olvasom >Az online Árfigyelővel sokat spórolhatnak a családok
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nyomon követi az élelmiszerek piacán zajló…
Tovább olvasom >