Az Aldi penetrációja nőtt a legnagyobbat Spanyolországban
A Kantar adatai szerint 2,1 százalékponttal növelte penetrációját az Aldi Spanyolországban 2023 és 2024 májusa között.
Spanyolországban 10 családból közel négy intézi bevásárlásait rendszeresen az Aldiban – közölte a diszkont.
Az elmúlt három évben az Aldi 26%-kal növelte vásárlóinak számát az országban, amely így meghaladta a hétmilliót. A Circana adataiból pedig kiderült, hogy az Aldi árai minden termékkategóriában 14%-kal alacsonyabbak az ágazati átlagnál.
Árcsökkentés
A diszkont az első negyedévben több mint 450 alapvető termék esetében hajtott végre tartós árcsökkentést.
A vállalat szerint az Aldi saját márkás termékeiből álló kosárral – frissáru nélkül – éves szinten 696,62 euró megtakarítást érhet el egy spanyol család. A spanyol piaci átlaghoz képest ez évente mintegy 15,5%-kal csökkentette a vásárlói kiadásokat – állítja a diszkont a Kantar adatai alapján készített tanulmányában.
Üzletnyitások
Júniusban az Aldi öt új üzlet megnyitását tervezi: Bilbaoban, Figueresben, la Seu d’Urgellben, Benissában és Marbellán.
A diszkont 2023-ban mintegy 50 üzletet nyitott országszerte.
Az olyan diszkontok, mint az Aldi és a Lidl 2028-ra az élelmiszerpiac 23,1%-át szerezhetik meg, ami közel 2 százalékpontos növekedést jelent 2023-hoz képest – derül ki az AECOC El Economista által közzétett adataiból.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >