Az Aldi penetrációja nőtt a legnagyobbat Spanyolországban
A Kantar adatai szerint 2,1 százalékponttal növelte penetrációját az Aldi Spanyolországban 2023 és 2024 májusa között.
Spanyolországban 10 családból közel négy intézi bevásárlásait rendszeresen az Aldiban – közölte a diszkont.
Az elmúlt három évben az Aldi 26%-kal növelte vásárlóinak számát az országban, amely így meghaladta a hétmilliót. A Circana adataiból pedig kiderült, hogy az Aldi árai minden termékkategóriában 14%-kal alacsonyabbak az ágazati átlagnál.
Árcsökkentés
A diszkont az első negyedévben több mint 450 alapvető termék esetében hajtott végre tartós árcsökkentést.
A vállalat szerint az Aldi saját márkás termékeiből álló kosárral – frissáru nélkül – éves szinten 696,62 euró megtakarítást érhet el egy spanyol család. A spanyol piaci átlaghoz képest ez évente mintegy 15,5%-kal csökkentette a vásárlói kiadásokat – állítja a diszkont a Kantar adatai alapján készített tanulmányában.
Üzletnyitások
Júniusban az Aldi öt új üzlet megnyitását tervezi: Bilbaoban, Figueresben, la Seu d’Urgellben, Benissában és Marbellán.
A diszkont 2023-ban mintegy 50 üzletet nyitott országszerte.
Az olyan diszkontok, mint az Aldi és a Lidl 2028-ra az élelmiszerpiac 23,1%-át szerezhetik meg, ami közel 2 százalékpontos növekedést jelent 2023-hoz képest – derül ki az AECOC El Economista által közzétett adataiból.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Megnyitotta a Lidl Európa legnagyobb logisztikai központját
A Lidl megnyitotta új zászlóshajó logisztikai központját a Párizstól délnyugatra…
Tovább olvasom >Csökkenti a Lidl a tojás árát
A Lidl Magyarország ismét a magyar vásárlók kedvére tesz és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >