Az Aldi penetrációja nőtt a legnagyobbat Spanyolországban
A Kantar adatai szerint 2,1 százalékponttal növelte penetrációját az Aldi Spanyolországban 2023 és 2024 májusa között.
Spanyolországban 10 családból közel négy intézi bevásárlásait rendszeresen az Aldiban – közölte a diszkont.
Az elmúlt három évben az Aldi 26%-kal növelte vásárlóinak számát az országban, amely így meghaladta a hétmilliót. A Circana adataiból pedig kiderült, hogy az Aldi árai minden termékkategóriában 14%-kal alacsonyabbak az ágazati átlagnál.
Árcsökkentés
A diszkont az első negyedévben több mint 450 alapvető termék esetében hajtott végre tartós árcsökkentést.
A vállalat szerint az Aldi saját márkás termékeiből álló kosárral – frissáru nélkül – éves szinten 696,62 euró megtakarítást érhet el egy spanyol család. A spanyol piaci átlaghoz képest ez évente mintegy 15,5%-kal csökkentette a vásárlói kiadásokat – állítja a diszkont a Kantar adatai alapján készített tanulmányában.
Üzletnyitások
Júniusban az Aldi öt új üzlet megnyitását tervezi: Bilbaoban, Figueresben, la Seu d’Urgellben, Benissában és Marbellán.
A diszkont 2023-ban mintegy 50 üzletet nyitott országszerte.
Az olyan diszkontok, mint az Aldi és a Lidl 2028-ra az élelmiszerpiac 23,1%-át szerezhetik meg, ami közel 2 százalékpontos növekedést jelent 2023-hoz képest – derül ki az AECOC El Economista által közzétett adataiból.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >