Az Aldi penetrációja nőtt a legnagyobbat Spanyolországban
A Kantar adatai szerint 2,1 százalékponttal növelte penetrációját az Aldi Spanyolországban 2023 és 2024 májusa között.
Spanyolországban 10 családból közel négy intézi bevásárlásait rendszeresen az Aldiban – közölte a diszkont.
Az elmúlt három évben az Aldi 26%-kal növelte vásárlóinak számát az országban, amely így meghaladta a hétmilliót. A Circana adataiból pedig kiderült, hogy az Aldi árai minden termékkategóriában 14%-kal alacsonyabbak az ágazati átlagnál.
Árcsökkentés
A diszkont az első negyedévben több mint 450 alapvető termék esetében hajtott végre tartós árcsökkentést.
A vállalat szerint az Aldi saját márkás termékeiből álló kosárral – frissáru nélkül – éves szinten 696,62 euró megtakarítást érhet el egy spanyol család. A spanyol piaci átlaghoz képest ez évente mintegy 15,5%-kal csökkentette a vásárlói kiadásokat – állítja a diszkont a Kantar adatai alapján készített tanulmányában.
Üzletnyitások
Júniusban az Aldi öt új üzlet megnyitását tervezi: Bilbaoban, Figueresben, la Seu d’Urgellben, Benissában és Marbellán.
A diszkont 2023-ban mintegy 50 üzletet nyitott országszerte.
Az olyan diszkontok, mint az Aldi és a Lidl 2028-ra az élelmiszerpiac 23,1%-át szerezhetik meg, ami közel 2 százalékpontos növekedést jelent 2023-hoz képest – derül ki az AECOC El Economista által közzétett adataiból.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >