Az ALDI nemzetközi beszállítója lett a HELL
Az ALDI Magyarországnak kiemelten fontos a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar támogatása. A vállalat 2022-ben nemzetközi beszállítói tendert szervezett számos hazai cégnek, amelyek az ALDI Süd és az ALDI Nord képviselőnek mutathatták be termékeiket. Az első siker máris megszületett, az energiaital-gyártó HELL ENERGY Magyarország Kft. négy országra szólóan mindkét ALDI vállalatcsoporttól megrendelést kapott.
Az ALDI Magyarország termékkínálatának kialakításakor kiemelt figyelmet fordít arra, hogy minél több magyar cég válhasson beszállítójává, így a vásárlókat kiváló minőségű magyar élelmiszerekkel szolgálja ki. Az áruházlánc teljes kínálatának mintegy 60%-a származik hazai cégektől, egyes termékkategóriákban – például a friss húsnál, 65 alapvető tejterméknél – 100%-os a magyar termékek aránya. A vállalat támogatja a magyar cégek exportlehetőségeit, ezért 2022 tavaszán nemzetközi bemutatkozási lehetőséget szervezett hazai élelmiszeripari vállalatok számára. A meghívott cégek az ALDI Süd és az ALDI Nord számára közösen dolgozó globális beszerzőkkel ismertethették meg termékeiket az ALDI Magyarország szervezésében. A tenderen számos cég vett részt, és az alapos kiválasztási folyamat eredményeként a HELL ENERGY mindkét vállalatcsoporttól megbízást kapott.
Az ALDI globális beszerzési csoportja 2021 végén vette át az energiaitalok kiválasztásának feladatát. A kiválasztás során a beszerzők nem csupán a termékeket vizsgálták meg, hanem a gyártási helyszínt is meglátogatták. Az ALDI Süd vállalatcsoport Ausztriára, Németországra, Svájcra és Szlovéniára szóló megrendelést adott, amelyben állandó és szezonálisan kapható termékek egyaránt megtalálhatók, az ALDI Nord pedig németországi üzleteiben fogja értékesíteni a HELL által gyártott termékeket. A teljes megbízás volumene mintegy 16 millió palack évente.
„2013 óta dolgozunk a HELL-lel, és az elmúlt egy évtized során folyamatosan bővítettük együttműködésünket. A HELL gyártja a saját márkás Flying Power energiaital portfóliónkat, továbbá a Kokárdás jeges kávénkat is, de üzleteinkben megtalálhatók a HELL és XIXO márkájú energiaitalok és jegesteák is. Globális beszerzőink rendkívüli elismeréssel nyilatkoztak a HELL szakértelméről és ultramodern töltőüzeméről. A mostani, több mint 16 millió palackra szóló megrendelés annak az eredménye, hogy az ALDI nem csupán Magyarországon, hanem nemzetközileg is egyre nagyobb piaci lehetőséget szeretne biztosítani a kiváló magyar termékeknek. Bízom abban, hogy az ALDI világán belül hamarosan további magyar cégek nemzetközi sikeréről számolhatunk be”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
„Partnerségünk egy évtizede alatt egy rendkívül professzionális és konstruktív csapatot ismertünk meg az ALDI Magyarország szakmai gárdájában. A mostani nemzetközi megállapodás új szintre emeli az együttműködésünket, melyet amiatt érzünk igazán nagy sikernek, mert az ALDI-nak köszönhetően olyan országokban is megmutathatjuk kiváló minőségű saját márkás gyártásunkat, amelyek a HELL cégcsoport számára még kevésbé kiaknázottak.”
– mondta el a friss megállapodás kapcsán Varga János, a HELL ENERGY nemzetközi saját márkás igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Az Aldinál nőnek a reálbérek az idén
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt.-nél 8 százalékkal emelik a béreket…
Tovább olvasom >Az Aldi szalmonellával szennyezett hajdinalisztet hívott vissza a forgalomból
Az Aldi szalmonellával szennyezett Happy Harvest hajdinalisztet vonat ki a…
Tovább olvasom >Megnyílt az ország legnagyobb ALDI áruháza
Magyarország legnagyobb alapterületű ALDI áruháza nyílt meg a mai napon…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >