Az ALDI nemzetközi beszállítója lett a HELL
Az ALDI Magyarországnak kiemelten fontos a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar támogatása. A vállalat 2022-ben nemzetközi beszállítói tendert szervezett számos hazai cégnek, amelyek az ALDI Süd és az ALDI Nord képviselőnek mutathatták be termékeiket. Az első siker máris megszületett, az energiaital-gyártó HELL ENERGY Magyarország Kft. négy országra szólóan mindkét ALDI vállalatcsoporttól megrendelést kapott.

2013 óta dolgoznak a HELL-lel
Az ALDI Magyarország termékkínálatának kialakításakor kiemelt figyelmet fordít arra, hogy minél több magyar cég válhasson beszállítójává, így a vásárlókat kiváló minőségű magyar élelmiszerekkel szolgálja ki. Az áruházlánc teljes kínálatának mintegy 60%-a származik hazai cégektől, egyes termékkategóriákban – például a friss húsnál, 65 alapvető tejterméknél – 100%-os a magyar termékek aránya. A vállalat támogatja a magyar cégek exportlehetőségeit, ezért 2022 tavaszán nemzetközi bemutatkozási lehetőséget szervezett hazai élelmiszeripari vállalatok számára. A meghívott cégek az ALDI Süd és az ALDI Nord számára közösen dolgozó globális beszerzőkkel ismertethették meg termékeiket az ALDI Magyarország szervezésében. A tenderen számos cég vett részt, és az alapos kiválasztási folyamat eredményeként a HELL ENERGY mindkét vállalatcsoporttól megbízást kapott.
Az ALDI globális beszerzési csoportja 2021 végén vette át az energiaitalok kiválasztásának feladatát. A kiválasztás során a beszerzők nem csupán a termékeket vizsgálták meg, hanem a gyártási helyszínt is meglátogatták. Az ALDI Süd vállalatcsoport Ausztriára, Németországra, Svájcra és Szlovéniára szóló megrendelést adott, amelyben állandó és szezonálisan kapható termékek egyaránt megtalálhatók, az ALDI Nord pedig németországi üzleteiben fogja értékesíteni a HELL által gyártott termékeket. A teljes megbízás volumene mintegy 16 millió palack évente.
„2013 óta dolgozunk a HELL-lel, és az elmúlt egy évtized során folyamatosan bővítettük együttműködésünket. A HELL gyártja a saját márkás Flying Power energiaital portfóliónkat, továbbá a Kokárdás jeges kávénkat is, de üzleteinkben megtalálhatók a HELL és XIXO márkájú energiaitalok és jegesteák is. Globális beszerzőink rendkívüli elismeréssel nyilatkoztak a HELL szakértelméről és ultramodern töltőüzeméről. A mostani, több mint 16 millió palackra szóló megrendelés annak az eredménye, hogy az ALDI nem csupán Magyarországon, hanem nemzetközileg is egyre nagyobb piaci lehetőséget szeretne biztosítani a kiváló magyar termékeknek. Bízom abban, hogy az ALDI világán belül hamarosan további magyar cégek nemzetközi sikeréről számolhatunk be”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
„Partnerségünk egy évtizede alatt egy rendkívül professzionális és konstruktív csapatot ismertünk meg az ALDI Magyarország szakmai gárdájában. A mostani nemzetközi megállapodás új szintre emeli az együttműködésünket, melyet amiatt érzünk igazán nagy sikernek, mert az ALDI-nak köszönhetően olyan országokban is megmutathatjuk kiváló minőségű saját márkás gyártásunkat, amelyek a HELL cégcsoport számára még kevésbé kiaknázottak.”
– mondta el a friss megállapodás kapcsán Varga János, a HELL ENERGY nemzetközi saját márkás igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >Elindult a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka
Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >