Az ALDI-nál is kezdődik a fesztiválszezon
Harmadik éve találkozhatnak a fesztiválozók ideiglenes ALDI-üzletekkel Magyarországon. Idén két ALDI pop-up üzlet és három ALDI GrillTerasz várja a zenei fesztiválok résztvevőit.
Az ALDI 2016-ban nyitott ideiglenes üzleteket a legismertebb hazai zenei fesztiválokon. A fesztiválozók körében rendkívül népszerűek lettek ezek az üzletek, hiszen az ALDI az italok kivételével mindent a megszokott bolti árakon kínált, ezzel is hozzájárulva a pénztárcabarát nyári kikapcsolódáshoz.
Ebben az évben az áruházlánc ismét három zenei fesztiválon lesz jelen: a június 26-30. között zajló Telekom VOLT Fesztiválon 300, míg az augusztus 8-15. közötti Sziget Fesztiválon 375 négyzetméter alapterületű áruházzal várják a fesztiválozókat kimondottan a rendezvény látogatóinak igényeire szabott kínálattal és GrillTerasszal, az ALDI-tól megszokott alacsony árakon, míg a Balaton Soundon július 4-8. között egy, a tó partján elhelyezkedő GrillTerasszal készül az áruházlánc. Az üzletek a nyitónapon reggel 10-től, utána viszont reggel 7 órától hajnal 2-ig várják a vásárlókat, így – számos egyéb, a fesztiválozáshoz, pihenéshez fontos árucikk mellett – akár a reggeli, akár a napközbeni étkezések hozzávalói is megvásárolhatóak a fesztiválon felállított mobil áruházakban. A GrillTeraszok a VOLT-on és a Szigeten déltől este 10-ig, a Balaton Soundon éjfélig üzemelnek. A Telekom VOLT Fesztiválon azonban nemcsak árukínálatával jelenik meg az ALDI Magyarország: a vállalat HR-es kollégáinak segítségével meg lehet ismerni az ALDI hazai és nemzetközi karrierlehetőségeit is.
A pop-up boltok kínálatában több mint 300 féle termékből válogathatnak: alkoholmentes italok, reggelik, hűtött termékek (felvágottak, sajtok), konzervek, édességek, glutén- és laktózmentes termékek, friss zöldségek és gyümölcsök várják a vásárlókat, és az „Azon melegében” látványpékségekben frissen sülnek a péksütemények. Az itt megvásárolt húsokat a GrillTeraszon térítésmentesen meg is sütik a fesztiválozók számára.
Az ALDI ideiglenes áruházai gyors és kiváló ár-érték arányú segítséget jelenthetnek a hirtelen beköszöntő hideg, eső esetén is, és akár az otthonfelejtett ruházat vagy a mindennapi kozmetikai cikkek is beszerezhetők, de sátrat és hálózsákot, matracot is vásárolhatunk itt.
Az áruházakban mintegy 40 fős személyzet gondoskodik a gyors és zökkenőmentes kiszolgálásról, míg további 15 fő a GrillTeraszon dolgozik. A boltokban bankkártyával, illetve a fesztiválokon használt Festipay kártyával egyaránt lehet fizetni. Az ALDI az italok kivételével mindegyik üzletében bolti árakkal várja a vásárlókat, vagyis ugyanazon az áron lehet megvásárolni a termékeket, mint az áruházlánc 132 magyarországi egységének bármelyikében.
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2016-ban vett részt először a Sziget Fesztiválon egy 300 négyzetméteres üzlettel, illetve egy hozzá kapcsolódó grillpulttal. Tavaly a Sziget mellett a VOLT-ra és a Balaton Soundra települt ki az áruházlánc, a Gyerek Szigeten pedig a legkisebbek üzemeltethették a mini-áruházakat, de a FINA vizes vb budapesti helyszínein is mobil egységekkel várták a szurkolókat. 2017-ben az ALDI ideiglenes nyári boltjai összesen 200 ezer vásárlót szolgáltak ki.
Tavaly a vásárlók által legkeresettebb termékek minden helyszínen nagyon hasonlók voltak: a friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin bizonyultak a legnépszerűbbnek, míg az „Azon melegében” látványpékségekben leginkább a császárzsömle, a virslis táska, a sajtos pogácsa és a vajas croissant fogyott. A grillpultokban közel 20 000 adag étel készült, főként pácolt csirkemell, különböző ízű Berner-, illetve grillkolbászok. A tejtermékek közül a kakaó, az ivójoghurt és a mozzarella snack, míg a non-food termékekből legnagyobb darabszámban a fogkefe, a füldugó és a felfújható matrac fogyott. 2017-ben a Sziget minden 8. látogatója kereste fel az ALDI üzletét, míg a VOLT-on minden 4. látogató vásárolt a boltban.
Kapcsolódó cikkeink
A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >Távozott az Aldi stratégiai vezetője, Dr. Christian Bock családi okokra hivatkozva vonult vissza
A kiskereskedelmi szektor egyik elismert szakembere, Dr. Christian Bock váratlanul…
Tovább olvasom >A városi kényelembe invesztál a Penny Németországban
Modernizálja a német Penny kis, városi diszkontüzleteit. Az erőteljesebben kényelemorientált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >