Az ALDI megnyitotta 100. magyarországi üzletét
Újabb jelentős állomásához érkezett az ALDI magyarországi működése: az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a mai napon megnyitotta legújabb üzletét, amellyel együtt országosan immár 100 áruházban várja a vásárlókat. Az új üzletet Budapest szívében, a Kossuth Lajos utca 13. szám alatti egykori Úttörő Áruház helyén alakították ki.
„Az ALDI 2006-os magyarországi megjelenése óta hosszú távon tervezi üzleti működését az országban, azzal a célkitűzéssel, hogy minél több nagyvárosban elérhető legyen áruházláncunk jellemzően saját márkás, mindig friss, kiváló minőségű és állandóan alacsony árú termékkínálata. Ennek érdekében 140 milliárd forint értékű beruházást hajtottunk végre,több mint 1600 magyarországi munkavállalónak adunk biztos megélhetést, beszállítóink és hosszú távú megállapodásaink révén pedig több ezer munkavállaló és számos magyar kisvállalkozás megélhetéséhez járulunk hozzá, emellett folyamatos innovációkkal törekszünk vásárlóink legmagasabb szintű kiszolgálására” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója a 100. üzlet átadásának alkalmából.
Az ALDI az alapítók szellemében arra törekszik, hogy a lehető legtöbb előnyt a lehető legkedvezőbb áron biztosítsa vásárlói számára. A vállalat 2008 áprilisában nyitotta meg első 5 áruházát hazánkban, az év végén pedig már 42 ALDI áruház várta a vásárlókat. Jelenleg az ország 100 pontján találkozhatunk ALDI üzletekkel, amelyek több mint 100 000 négyzetméternyi eladótérrel állnak a vevők rendelkezésére. Az ALDI üzletek a vállalattól már megszokott előnyöket biztosítják a vásárlók számára: az áruházak mindig tiszta, rendezett környezettel, a helyi igényekre szabott nyitva tartással várják a vásárlókat, akik a kényelmes és bőséges parkolóhelyek, az áruházak logikus felépítése, a termékek állandó helye és a pénztárak gyors működése révén egy nagybevásárlást is akár 15 perc alatt elvégezhetnek. Mindez a még az élelmiszerekre is kiterjedő pénz-visszafizetési garanciával párosulva verhetetlen kombinációt kínál a vásárlóknak, hiszen az ALDI akkor is visszafizeti a vásárló pénzét, ha az egy megkóstolt élelmiszerrel nem elégedett. Minden más termék esetében 2 hónapon belül, a vásárlást igazoló blokk ellenében visszatéríti a teljes vételárat, ami különösen akkor segítség, ha a vásárolt ruha, cipő mérete nem megfelelő. A műszaki termékekre pedig jellemzően 3 év jótállást biztosít az ALDI.
Az áruházak zömét zöldmezős beruházásként építette az ALDI, ám néhány meglévő épületet is átalakított üzletté. Eddig összesen 16 olyan ALDI áruház várja a magyar vásárlókat, amelyek nem új, hanem meglévő ingatlan átalakításával, vagy felújításával jött létre. Ezen frekventált helyen található, illetve egykori patinás, ám leromlott állapotú, esetleg használaton kívüli ingatlanok felújítása révén az ALDI olyan élhető, a városképbe szervesen illeszkedő épületeket és épített környezetet hozott létre, amelyek nem kizárólag a vásárlók és a városlakók érdeklődését és szimpátiáját, hanem az építész-szakma elismerését is kivívták.
Ilyen ALDI üzlet az egykori lovardából átalakított Tűzoltó utcai épület, amely döntős volt a 2010-es Média Építészeti Díja versenyen és egy évvel később megkapta az Építőipari Nívódíjat is. Hasonlóan harmonikus átalakítást végzett az ALDI a Sopron úton, ahol az egykori HAFE gyárnak otthont adó daruzott csarnok felújításával kialakított üzlet mellett a környéket is értő kezekkel építette a vállalat és az építés során megháromszorozta a területen lévő zöldfelület méretét. Ezek az üzletek az adott városrészek színfoltjai is lehetnek, egyúttal előmozdíthatják a környék rehabilitációját.
Az idei év nem csupán a 100. üzlet megnyitásáról marad emlékezetes. A Magyarországon hatodik születésnapját ünneplő ALDI idén Superbrands díjas lett, ezt a rangos kitüntetést a márkaerő, az ismertség, a megbecsültség és a tradíció területén legerősebbnek bizonyuló fogyasztói brandek nyerhetik el, az odaítélés pedig kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet rá.
Ezzel párhuzamosan az ALDI jelentős mértékben bővítette kínálatát, az év első felében 250-nél is több új termékkel találkozhattak az áruházban a vásárlók, akiknek más újdonságokkal is kedveskedett a vállalat: a pénztárak mellett felállított újságos standokból immár egyszerűen és gyorsan hozzáférhetnek kedvenc napilapjukhoz vagy magazinjukhoz, de egyre több, immár 76 ALDI üzletben csábít a frissen sütött pékáru illata is. Az „Azon melegében” elnevezésű látványpékségekben mindenki megtalálja az ízlése szerinti kenyeret, reggeli péksüteményt, vagy a „Coolboxokban” kedvére válogathat friss salátákból, üdítőitalokból és népszerű tejtermékekből. A kényelmes és igényre szabott bevásárlást csak segíti, hogy a bevásárlókocsik mellett mostanra minden ALDI üzletben bevásárlókosarak is elérhetők, így azok is gyorsan és praktikusan végezhetik bevásárlásukat, akik a friss péksüteményekből válogatva csak néhány terméket szeretnének beszerezni az ALDI-ból.
Az áruházlánc azokra is gondol, akiknek bármilyen okból megváltozott a táplálkozási igénye: ők többféle diabetikus, csökkentett kalória-, cukor- vagy zsírtartalmú és biotermékkel, laktózmentes tejtermékkel, valamint gluténmentes pékáruval és tésztafélékkel találkozhatnak az áruházak polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >