Az Aldi megduplázza az árígéretét, a briteket sújtó megélhetési válság miatt
Az Aldi azt ígéri, hogy az emelkedő költségek ellenére továbbra is az Egyesült Királyság legalacsonyabb árú szupermarketje marad. Az Aldi nemrégiben megelőzte a Morrisons-t, és az Egyesült Királyság negyedik legnagyobb szupermarketláncává vált.

z Aldi nemrég megelőzte a Morrisons-t, és az Egyesült Királyság negyedik legnagyobb szupermarketláncává vált
Az elmúlt 12 hétben 1,5 millió plusz vásárlót vonzott üzleteibe, mivel a vásárlók az ár-érték arányt keresve elhagyták a teljes árú szupermarketeket. Az Aldi elmondta, hogy míg az Egyesült Királyságban és Írországban 2021-ben lelassult az értékesítés növekedése, az elmúlt hat hónapban a kereskedelem gyorsan felgyorsult, mivel a világjárvány miatt elrendelt korlátozások feloldódtak, és a megélhetési válság hatással volt a vásárlókra.
Az Aldiban vásárló háztartások aránya 65%-ra emelkedett.
A vállalat közölte, hogy a Specially Selected termékcsalád eladásai 29%-kal nőttek az elmúlt 12 hétben, mivel a vásárlók a drágább szupermarketekből a megfizethetőbb élelmiszereket keresve váltottak. Az Aldi elmondta, hogy beszerzési csapatai azon dolgoznak, hogy ellensúlyozzák az infláció hatását, és fenntartsák a hagyományos, teljes árú szupermarketekkel szembeni árengedményüket.
A vállalat az év végéig további 16 üzlet megnyitását tervezi.
Az egyéb beruházások – amelyek a két évre szóló, 1,3 milliárd fontos ígéret részét képezik – több tucat meglévő üzlet bővítését vagy áthelyezését, valamint az elosztóközpontok hálózatának és a technológiai infrastruktúrának a növekedést támogató fejlesztését foglalják magukban.
A terjeszkedés idén több mint 6000 új munkahelyet teremt, ami a tavaly létrehozott 4500 állandó álláshelyet egészíti ki.
„A megélhetési költségek válsága egyre súlyosbodik, és ezt háztartások milliói érzik meg az Egyesült Királyságban” – mondta Giles Hurley, az Aldi UK and Ireland vezérigazgatója. „Az ilyen időkben számítanak ránk leginkább a vásárlóink, ezért arra összpontosítunk, hogy továbbra is teljesítsük régi árígéretünket, és minden egyes nap a lehető legalacsonyabb árakat kínáljuk Nagy-Britanniában. Független kutatások azt mutatják, hogy a kedvezményeink ugyanolyan meggyőzőek, mint valaha, és ezért egyre többen váltanak az Aldi-ra. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a hagyományos, teljes árú szupermarketekhez viszonyított kedvezményünket fenntartsuk, és az élelmiszerárakat a lehető legalacsonyabb szinten tartsuk a nálunk vásárlók milliói számára.
A szupermarket, amely ígéretet tett arra, hogy ismét teljes egészében visszaadja a HM Treasury-nek az üzleti adókedvezményt, azt mondta, hogy a nyereség az árcsökkentésbe, a kollégák béremelésébe és a világjárványhoz kapcsolódó kiadásokba való befektetés miatt csökkent.
Az Aldi, amely a friss hús, tojás, tej, vaj és tejszín teljes alapkínálatát brit beszállítóktól szerzi be, elmondta, hogy tavaly további 2 milliárd fontot költött brit vállalatokkal, így mindösszesen 11 milliárd fontot.
Kapcsolódó cikkeink
Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >