Az Aldi jelentős szerepet vállal a hazai termékek hónapjának reklámkampányában
Ahogyan arról korábban mi is írtunk, kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI az idei reklámkampányban is jelentős szerepet vállal.
Augusztusban kilenc védjegyhasználó termékei kerülnek fókuszba: az Abonett Kft. (szendvicsek); a Ceres Zrt. (kenyerek); a Naszálytej Zrt.(tejtermékek); a Mészáros Borászat (borok); a Haladás Mg. Zrt (Goldenburg burgonya); a Fino-Food Kft. (VegaJó termékcsalád); a Gyulahús Kft. (májasok); a Sofidel Hungary Kft. (papírtermékek) és a Happy Chocolates Factory Zrt. (csokoládé). Sajtóközlemény, televíziós szpotok, óriásplakátok, fesztiváljelenlét, üzletlánci akciók és különböző online aktivitások is erősítik a promóciót.
„Jelentős marketingtámogatást nyújtva idén is örömmel csatlakoztunk a Magyar Termék Nonprofit Kft. kezdeményezéséhez”
– mondta el Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója. Az ALDI egyébként 2013 óta működik együtt a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel.
Az ALDI-nak jelenleg 377 saját márkás szortiment- és szezonális terméke jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. Ez egy rendkívül dinamikus növekedés eredménye, hiszen az utolsó öt hónap során közel harmadával emelkedett a számuk. A legtöbb védjegyes készítményük a friss hús, a tejtermék és a tojás termékkörben található.
„Az ALDI által értékesített évi mintegy 6000 tonnányi friss hús, közel 40 millió liter tej, 1000 tonna rögös túró, 2800 tonna trappista sajt, mintegy 10 millió darab tejföl, illetve közel 90 millió darab tojás mind magyar forrásból érkezik. A nyári főszezonban a zöldség-gyümölcs kínálatunk 80%-a is hazai termelőktől származik. Mindez fejlesztéseket, munkahelymegőrzést és bővítést tesz lehetővé a hazai agráriumban és élelmiszeriparban. Egyúttal kiválóan szimbolizálja elköteleződésünket az ökológiai lábnyomunk mérséklése iránt is”
– hangsúlyozta Bernhard Haider. Az ALDI idén már másodszor nyerte el az „Az Év Környezettudatos Kereskedője” címet.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >