Az Aldi jelentős szerepet vállal a hazai termékek hónapjának reklámkampányában
Ahogyan arról korábban mi is írtunk, kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI az idei reklámkampányban is jelentős szerepet vállal.
Augusztusban kilenc védjegyhasználó termékei kerülnek fókuszba: az Abonett Kft. (szendvicsek); a Ceres Zrt. (kenyerek); a Naszálytej Zrt.(tejtermékek); a Mészáros Borászat (borok); a Haladás Mg. Zrt (Goldenburg burgonya); a Fino-Food Kft. (VegaJó termékcsalád); a Gyulahús Kft. (májasok); a Sofidel Hungary Kft. (papírtermékek) és a Happy Chocolates Factory Zrt. (csokoládé). Sajtóközlemény, televíziós szpotok, óriásplakátok, fesztiváljelenlét, üzletlánci akciók és különböző online aktivitások is erősítik a promóciót.
Bernhard Haider
„Jelentős marketingtámogatást nyújtva idén is örömmel csatlakoztunk a Magyar Termék Nonprofit Kft. kezdeményezéséhez”
– mondta el Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója. Az ALDI egyébként 2013 óta működik együtt a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel.
Az ALDI-nak jelenleg 377 saját márkás szortiment- és szezonális terméke jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. Ez egy rendkívül dinamikus növekedés eredménye, hiszen az utolsó öt hónap során közel harmadával emelkedett a számuk. A legtöbb védjegyes készítményük a friss hús, a tejtermék és a tojás termékkörben található.
Benedek Eszter
„Az ALDI által értékesített évi mintegy 6000 tonnányi friss hús, közel 40 millió liter tej, 1000 tonna rögös túró, 2800 tonna trappista sajt, mintegy 10 millió darab tejföl, illetve közel 90 millió darab tojás mind magyar forrásból érkezik. A nyári főszezonban a zöldség-gyümölcs kínálatunk 80%-a is hazai termelőktől származik. Mindez fejlesztéseket, munkahelymegőrzést és bővítést tesz lehetővé a hazai agráriumban és élelmiszeriparban. Egyúttal kiválóan szimbolizálja elköteleződésünket az ökológiai lábnyomunk mérséklése iránt is”
– hangsúlyozta Bernhard Haider. Az ALDI idén már másodszor nyerte el az „Az Év Környezettudatos Kereskedője” címet.
Kapcsolódó cikkeink
Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Élelmezésbiztonság, AI-lufi és generációváltás – A legaktuálisabb globális jelenségekről tanácskoztak a Mesterművek résztvevői
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ország történetének legnagyobb élelmiszergyűjtése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szülőszobai eseménynapló, gyógyító kert és traumatudatos felnőttképzési rendszer is van idén a BioTechUSA az Egészségért Díj nyertesei között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A tudatosabb költés dominál az ünnepek alatt – így reagál a SPAR
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >



