Az ALDI ismét többet ad vásárlóinak
A vállalat január elsejétől 22 százalékkal csökkentette a baromfihús és a tojás árát.
A 2017-ben hatályba lépő élelmiszeráfa-csökkentés alapján a baromfihús és a tojás forgalmi adója 27 százalékról 5 százalékra csökkent, így a 22 százalékos áfacsökkentés révén az érintett termékek mintegy 17 százalékkal kerülnek kevesebbe. Az ALDI azonban tovább megy és vásárlóinak nem csupán az áfa változásból adódó árelőnyt adja tovább, hanem minden érintett termék bruttó árát 22%-kal csökkenti.
Az árcsökkentés nem egy akciós periódusra vonatkozik: az ALDI hosszabb távon biztosítja vásárlóinak az érintett 31, kizárólag magyar beszállítóktól származó termék alacsonyabb árát.
„Vállalatunk elkötelezett aziránt, hogy a vásárlóknak a lehető legmagasabb minőségű, legjobb ár/érték arányú termékeket biztosítsa és a legtöbb árelőnyt adja számukra” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
A 2016-os év elejétől a vállalat az áruházaiban kapható sertés tőkehús bruttó árát csökkentette 22 százalékkal, amelyre a vásárlók rendkívül pozitív mértékben reagáltak: már az első néhány hétben megnőtt a kereslet a sertéshús termékek iránt. Az ALDI bízik abban, hogy az újabb árcsökkentés több magyar családnak nyújt majd segítséget és teszi a korábbinál is könnyebben elérhetővé számukra a friss magyar baromfihúst és a tojást.
Kapcsolódó cikkeink
Itt a bejelentés: a tejtermékeket és a tojáspiacot is vizsgálja a GVH
Gyorsított ágazati vizsgálatokat indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tej…
Tovább olvasom >Komoly áremelkedéssel várja a húsvétot a tojás és a torma
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a ketreces tartásból származó…
Tovább olvasom >Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >