Az ALDI ismét többet ad vásárlóinak
A vállalat január elsejétől 22 százalékkal csökkentette a baromfihús és a tojás árát.
A 2017-ben hatályba lépő élelmiszeráfa-csökkentés alapján a baromfihús és a tojás forgalmi adója 27 százalékról 5 százalékra csökkent, így a 22 százalékos áfacsökkentés révén az érintett termékek mintegy 17 százalékkal kerülnek kevesebbe. Az ALDI azonban tovább megy és vásárlóinak nem csupán az áfa változásból adódó árelőnyt adja tovább, hanem minden érintett termék bruttó árát 22%-kal csökkenti.
Az árcsökkentés nem egy akciós periódusra vonatkozik: az ALDI hosszabb távon biztosítja vásárlóinak az érintett 31, kizárólag magyar beszállítóktól származó termék alacsonyabb árát.
„Vállalatunk elkötelezett aziránt, hogy a vásárlóknak a lehető legmagasabb minőségű, legjobb ár/érték arányú termékeket biztosítsa és a legtöbb árelőnyt adja számukra” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
A 2016-os év elejétől a vállalat az áruházaiban kapható sertés tőkehús bruttó árát csökkentette 22 százalékkal, amelyre a vásárlók rendkívül pozitív mértékben reagáltak: már az első néhány hétben megnőtt a kereslet a sertéshús termékek iránt. Az ALDI bízik abban, hogy az újabb árcsökkentés több magyar családnak nyújt majd segítséget és teszi a korábbinál is könnyebben elérhetővé számukra a friss magyar baromfihúst és a tojást.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >