Az ALDI ismét többet ad vásárlóinak
A vállalat január elsejétől 22 százalékkal csökkentette a baromfihús és a tojás árát.
A 2017-ben hatályba lépő élelmiszeráfa-csökkentés alapján a baromfihús és a tojás forgalmi adója 27 százalékról 5 százalékra csökkent, így a 22 százalékos áfacsökkentés révén az érintett termékek mintegy 17 százalékkal kerülnek kevesebbe. Az ALDI azonban tovább megy és vásárlóinak nem csupán az áfa változásból adódó árelőnyt adja tovább, hanem minden érintett termék bruttó árát 22%-kal csökkenti.
Az árcsökkentés nem egy akciós periódusra vonatkozik: az ALDI hosszabb távon biztosítja vásárlóinak az érintett 31, kizárólag magyar beszállítóktól származó termék alacsonyabb árát.
„Vállalatunk elkötelezett aziránt, hogy a vásárlóknak a lehető legmagasabb minőségű, legjobb ár/érték arányú termékeket biztosítsa és a legtöbb árelőnyt adja számukra” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
A 2016-os év elejétől a vállalat az áruházaiban kapható sertés tőkehús bruttó árát csökkentette 22 százalékkal, amelyre a vásárlók rendkívül pozitív mértékben reagáltak: már az első néhány hétben megnőtt a kereslet a sertéshús termékek iránt. Az ALDI bízik abban, hogy az újabb árcsökkentés több magyar családnak nyújt majd segítséget és teszi a korábbinál is könnyebben elérhetővé számukra a friss magyar baromfihúst és a tojást.
Kapcsolódó cikkeink
A tojás ára továbbra is alatta marad az egy évvel ezelőttinek
Az Európai Bizottság adatai szerint az unióban az étkezési tojás…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >„Környezetbarát” fehér tojás bevezetésével támogatja a Morrisons a gazdákat
Chuckle Eggs termékcsaládját fehér tojásokkal bővíti a Morrisons a „For…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >