Az ALDI ismét többet ad vásárlóinak
A vállalat január elsejétől 22 százalékkal csökkentette a baromfihús és a tojás árát.
A 2017-ben hatályba lépő élelmiszeráfa-csökkentés alapján a baromfihús és a tojás forgalmi adója 27 százalékról 5 százalékra csökkent, így a 22 százalékos áfacsökkentés révén az érintett termékek mintegy 17 százalékkal kerülnek kevesebbe. Az ALDI azonban tovább megy és vásárlóinak nem csupán az áfa változásból adódó árelőnyt adja tovább, hanem minden érintett termék bruttó árát 22%-kal csökkenti.
Az árcsökkentés nem egy akciós periódusra vonatkozik: az ALDI hosszabb távon biztosítja vásárlóinak az érintett 31, kizárólag magyar beszállítóktól származó termék alacsonyabb árát.
„Vállalatunk elkötelezett aziránt, hogy a vásárlóknak a lehető legmagasabb minőségű, legjobb ár/érték arányú termékeket biztosítsa és a legtöbb árelőnyt adja számukra” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
A 2016-os év elejétől a vállalat az áruházaiban kapható sertés tőkehús bruttó árát csökkentette 22 százalékkal, amelyre a vásárlók rendkívül pozitív mértékben reagáltak: már az első néhány hétben megnőtt a kereslet a sertéshús termékek iránt. Az ALDI bízik abban, hogy az újabb árcsökkentés több magyar családnak nyújt majd segítséget és teszi a korábbinál is könnyebben elérhetővé számukra a friss magyar baromfihúst és a tojást.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >