Az Aldi csökkenti a kibocsátott szén-dioxid mennyiséget
Az Aldi kereskedelmi cégcsoport a tervek szerint 2020-ra 30 százalékkal csökkenti valamennyi áruházának az eladótéri négyzetméterre vetített szén-dioxid kibocsátását a 2012-es bázisévhez képest – közölte az Aldi Magyarország szerdán az MTI-vel.
A vállalás a cég valamennyi országban működő leányvállalatára, így a teljes magyarországi áruházláncra is érvényes – tették hozzá.
A közlemény szerint a magyarországi Aldi máris jelentős eredményeket ért el, ugyanis a 2012-es évhez képest két év alatt 10 százalékkal csökkent egy átlagos üzletben az eladótéri négyzetméterre vetített szén-dioxid kibocsátása.
Közölték, hogy a cég folyamatosan átáll a LED-es világítástechnikára, a jövő év végétől pedig az újonnan nyíló üzletek valamennyi fényforrása – beleértve az eladóteret, a raktárt, a szociális helyiségeket, és a parkolót is – LED-technológián alapul majd, így a harmadára-negyedére csökken az új üzletek világítástechnikájának áramfogyasztása.
A hűtési és klimatizálási rendszerről közölték, az áruházlánc a hővisszanyerés elve alapján működő fűtési rendszereket épített be az üzletekbe.
Az áruházlánc arra is törekszik, hogy minél kevesebb hulladék keletkezzen, ami pedig létrejön, azt lehetőség szerint minél többször újra felhasználja, illetve újrahasznosítsa.
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg első áruházát Magyarországon, jelenleg 107 üzlet várja a vásárlókat, a cég több mint 2000 magyar munkavállalót foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >