Az Aldi csökkenti a kibocsátott szén-dioxid mennyiséget
Az Aldi kereskedelmi cégcsoport a tervek szerint 2020-ra 30 százalékkal csökkenti valamennyi áruházának az eladótéri négyzetméterre vetített szén-dioxid kibocsátását a 2012-es bázisévhez képest – közölte az Aldi Magyarország szerdán az MTI-vel.
A vállalás a cég valamennyi országban működő leányvállalatára, így a teljes magyarországi áruházláncra is érvényes – tették hozzá.
A közlemény szerint a magyarországi Aldi máris jelentős eredményeket ért el, ugyanis a 2012-es évhez képest két év alatt 10 százalékkal csökkent egy átlagos üzletben az eladótéri négyzetméterre vetített szén-dioxid kibocsátása.
Közölték, hogy a cég folyamatosan átáll a LED-es világítástechnikára, a jövő év végétől pedig az újonnan nyíló üzletek valamennyi fényforrása – beleértve az eladóteret, a raktárt, a szociális helyiségeket, és a parkolót is – LED-technológián alapul majd, így a harmadára-negyedére csökken az új üzletek világítástechnikájának áramfogyasztása.
A hűtési és klimatizálási rendszerről közölték, az áruházlánc a hővisszanyerés elve alapján működő fűtési rendszereket épített be az üzletekbe.
Az áruházlánc arra is törekszik, hogy minél kevesebb hulladék keletkezzen, ami pedig létrejön, azt lehetőség szerint minél többször újra felhasználja, illetve újrahasznosítsa.
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg első áruházát Magyarországon, jelenleg 107 üzlet várja a vásárlókat, a cég több mint 2000 magyar munkavállalót foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >