Az ALDI, Auchan, Lidl, Penny Market, SPAR és Tesco együtt segít a rászoruló gyermekeken
Hat nagy áruházlánc – ALDI, Auchan, Lidl, Penny Market, SPAR és Tesco – összefogva egyenként 5 millió forintnyi élelmiszer-felajánlással segíti a halmozottan hátrányos helyzetű településeken élő rászoruló gyermekeket. A vállalatok áprilistól közel 10 ezer gyermek havi ellátását segítik élelmiszeradományukkal, amelyet az érintett önkormányzatok, valamint a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány juttat el a rászorulóknak.
A halmozottan hátrányos településeken élő rászoruló gyermekekre Hegedűs Zsuzsa, a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány kuratóriumi elnöke hívta fel az áruházláncok figyelmét. A kuratóriumi elnök asszony szerint ma Magyarországon legalább tízezer, 0-3 éves kor közötti rászoruló gyermek él olyan településeken, ahol az önkormányzatok nem tudják fenntartani a bölcsődéket. A bölcsődék hiánya egyben azt is jelenti, hogy ezek a gyermekek elesnek a törvény által biztosított ingyenes étkezéstől. Hegedűs Zsuzsa megkeresésére a vállalatok azonnal, gondolkodás nélkül vállalták, hogy a helyzet hosszabb távú megoldásáig hozzájárulnak a gyermekek ellátásához.
Az ALDI, az Auchan, a Lidl, a Penny Market, a SPAR és a Tesco egyenlő részt vállaltak a gyermekek támogatásából. A partnerek áprilistól havonta, a rájuk eső gyermekek számának megfelelő mennyiségű élelmiszer-csomagot adnak át az önkormányzatoknak és a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítványnak. A csomagok tartalma – müzli, tej, búzadara, rizs, kukoricapehely – egyenként egy gyermek egy havi egészséges élelmiszerrel történő ellátásához járul hozzá.
A kuratóriumi elnök szerint az áruházankénti 5 millió forint értékű támogatása másfél hónapig képes hozzájárulni a gyermekek egészséges táplálkozásához. Ezért addig, amíg az érintett gyermekek étkeztetését önkormányzati szinten is rendezik, a Hegedűs Zsuzsa által életre hívott Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány arra kér mindenkit, segítsen a rászoruló kisgyerekek ellátásában SMS-ekkel a 13611-es adományvonalon.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >