Az ALDI, Auchan, Lidl, Penny Market, SPAR és Tesco együtt segít a rászoruló gyermekeken
Hat nagy áruházlánc – ALDI, Auchan, Lidl, Penny Market, SPAR és Tesco – összefogva egyenként 5 millió forintnyi élelmiszer-felajánlással segíti a halmozottan hátrányos helyzetű településeken élő rászoruló gyermekeket. A vállalatok áprilistól közel 10 ezer gyermek havi ellátását segítik élelmiszeradományukkal, amelyet az érintett önkormányzatok, valamint a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány juttat el a rászorulóknak.
A halmozottan hátrányos településeken élő rászoruló gyermekekre Hegedűs Zsuzsa, a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány kuratóriumi elnöke hívta fel az áruházláncok figyelmét. A kuratóriumi elnök asszony szerint ma Magyarországon legalább tízezer, 0-3 éves kor közötti rászoruló gyermek él olyan településeken, ahol az önkormányzatok nem tudják fenntartani a bölcsődéket. A bölcsődék hiánya egyben azt is jelenti, hogy ezek a gyermekek elesnek a törvény által biztosított ingyenes étkezéstől. Hegedűs Zsuzsa megkeresésére a vállalatok azonnal, gondolkodás nélkül vállalták, hogy a helyzet hosszabb távú megoldásáig hozzájárulnak a gyermekek ellátásához.
Az ALDI, az Auchan, a Lidl, a Penny Market, a SPAR és a Tesco egyenlő részt vállaltak a gyermekek támogatásából. A partnerek áprilistól havonta, a rájuk eső gyermekek számának megfelelő mennyiségű élelmiszer-csomagot adnak át az önkormányzatoknak és a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítványnak. A csomagok tartalma – müzli, tej, búzadara, rizs, kukoricapehely – egyenként egy gyermek egy havi egészséges élelmiszerrel történő ellátásához járul hozzá.
A kuratóriumi elnök szerint az áruházankénti 5 millió forint értékű támogatása másfél hónapig képes hozzájárulni a gyermekek egészséges táplálkozásához. Ezért addig, amíg az érintett gyermekek étkeztetését önkormányzati szinten is rendezik, a Hegedűs Zsuzsa által életre hívott Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány arra kér mindenkit, segítsen a rászoruló kisgyerekek ellátásában SMS-ekkel a 13611-es adományvonalon.
Kapcsolódó cikkeink
Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >