Az ALDI a TikTok-on is menő
Az ALDI Magyarország tiktokos tartalmaira adott rajongói, követői lájkok száma a napokban átlépte a bűvös egymilliót, ezzel is bizonyítva, hogy az áruházlánc ezen a viszonylag friss, főleg a fiatalabb korosztályok által látogatott platformon is megtalálta a maga közönségét, aki vevő a tartalmaira és termékeire.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/05/Kepernyofoto-2023-05-21-15.36.42.png)
Rengetegen követik a céget
Az ALDI Magyarország régóta nagy gondot fordít közösségi megjelenéseire, a platformokon lévő rajongói számára izgalmas, egyedi, újszerű és az adott platformra jellemző korosztály igényeit is figyelembe vevő kommunikációs eszközöket alkalmazó posztokban mutatva be az ALDI-világot, az ALDI-életérzést. Az áruházlánc 10 éve útjára indított Facebook oldala egyedi, sajátos humoráról azonnal felismerhető, az ALDI képes szóviccei gyakran válnak mémmé, és a sajtó is előszeretettel foglalkozik dicsérő és elismerő kontextusban az ALDI közösségi média tartalmairól, egy-egy „agyzsibbasztóan vicces” tartalom közönségsikerével. A Facebook oldal sikere mellett az áruházlánc Instagram- és TikTok-csatornája is növekvő népszerűségnek örvend, az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok TikTok csatornái közül az ALDI-nak van a legtöbb követője és lájkja is.
A képes szóviccek használata, ez a fajta erőteljes, a nyelvi humorra épülő kommunikáció induláskor házon belül is újdonságnak számított, hiszen a marketingkommunikáció egyéb formátumai – a szórólap, a hirdetések, bannerek – egy ennél sokkal kötöttebb formában készültek. Szerencsére a követői bázis „vette a lapot”, befogadónak bizonyult a humoros kommunikációra. A dinamikusan emelkedő rajongói számok mellett ezt az is visszaigazolta, hogy a közösség nem csak elfogadta a frappáns anyagokat, hanem sok esetben kihívásnak is tekintette, tovább gondolta és találó, a poszt tartalma mellett annak humorára is reflektáló válaszok, beszélgetésfolyamok születtek, születnek. Sokszor alakul ki párbeszéd a kommentszekcióban a vásárlók és az ALDI között. Erre reflektálva hozta létre a vállalt a „Hónap kommentje“ nyereményjátékot, amely során kiválasztja az adott hónap leghumorosabb hozzászólását.
Irány az ALDI TikTok, vár a Sziget!
A közel 70 ezer főt számláló ALDI TikTok követőbázis tartalommal és annak fiatalos, kötetlen megjelenési formájával szembeni elkötelezettségét jól mutatja, hogy a nem egészen 3 éve indult csatornán az ALDI egyedi videóira adott lájkok száma már elérte az egymilliót. A kerek számot megünnepelve az ALDI Magyarország TikTok-csatornáján most 2023. augusztus 12-re szóló SZIGET Fesztivál napijegyeket nyerhet bárki, az Add tovább elnevezésű nyereményjáték keretében. Ehhez a követőknek a hét kedvenc ALDI-s termékével kell – a kollázs funkció segítségével – videót készíteniük, majd azt a játékszabályzatban szereplő hashtagek használata mellett közzétenni a TikTok felületén. A játék 2023.05.26. éjfélig tart, a játékszabályzat megtalálható az ALDI Magyarország TikTok-csatornájának biojában.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >