Az ALDI 2,5 milliárd forintot fordít 2020-ban bérfejlesztésre
Az ALDI 2,5 milliárd forintot fordít 2020-ban bérfejlesztésre, jövő év január 1-jétől minden pozícióban az inflációt meghaladó emelést hajt végre – közölte a vállalat az MTI-vel.
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a vállalatnál eltöltött szolgálati időt figyelembe véve sávos és földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül egységes bérrendszert alkalmaz, kivételt a nagy forgalmú kiemelt boltok jelentenek.
Magyarországi piacra lépése óta a vállalat kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a kiskereskedelmi szektoron belül kiemelkedő bért fizessen, olyan bért, amely más iparágakkal szemben is versenyképes, vagy akár magasabb. A vállalat 2020. január 1-jétől tovább emeli béreit – írták.
Heti 40 órás foglalkoztatás esetén 24 hónapos munkaviszony után bruttó 362 900 forintra, kiemelt üzletekben bruttó 406 500 forintra nő a fizetés. Egy 10 éve az ALDI-nál dolgozó bolti eladó bére a 11. évtől legalább 406 500 forintra, kiemelt bolt esetében 449 500 forintra emelkedik. Az elmúlt öt évben az ALDI 76 500 forinttal emelte a heti 40 órában dolgozó bolti és a raktári dolgozók kezdő bruttó bérét – tették hozzá.
A boltvezetők kezdő bére heti 40 órás munkaviszony esetén bruttó 580 200 forintra, kiemelt boltokban 667 200 forintra nő jövő évtől. Két év ALDI-nál eltöltött munkaviszony után a bér 720 400 forintra, kiemelt bolt esetében bruttó 828 500 forintra emelkedik – ez 24 százalékos emelés a kezdő bérhez képest mindkét esetben. Tíz év munkaviszony után 814 400 forint, a kiemelt üzletek esetében 940 200 forint a bruttó fizetés. A boltvezetők kezdő bére 132 400 forinttal lett magasabb az elmúlt öt év során – közölte a vállalat.
Az ALDI Magyarországon országszerte 143 üzlettel van jelen és több mint 3600 főt foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >2025-ben magához térhet a fogyasztás
Mi jellemezte a magyar gazdaságot az elmúlt negyedévben? Mikor kap…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >