Az ALDI 2,5 milliárd forintot fordít 2020-ban bérfejlesztésre
Az ALDI 2,5 milliárd forintot fordít 2020-ban bérfejlesztésre, jövő év január 1-jétől minden pozícióban az inflációt meghaladó emelést hajt végre – közölte a vállalat az MTI-vel.
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a vállalatnál eltöltött szolgálati időt figyelembe véve sávos és földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül egységes bérrendszert alkalmaz, kivételt a nagy forgalmú kiemelt boltok jelentenek.
Magyarországi piacra lépése óta a vállalat kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a kiskereskedelmi szektoron belül kiemelkedő bért fizessen, olyan bért, amely más iparágakkal szemben is versenyképes, vagy akár magasabb. A vállalat 2020. január 1-jétől tovább emeli béreit – írták.
Heti 40 órás foglalkoztatás esetén 24 hónapos munkaviszony után bruttó 362 900 forintra, kiemelt üzletekben bruttó 406 500 forintra nő a fizetés. Egy 10 éve az ALDI-nál dolgozó bolti eladó bére a 11. évtől legalább 406 500 forintra, kiemelt bolt esetében 449 500 forintra emelkedik. Az elmúlt öt évben az ALDI 76 500 forinttal emelte a heti 40 órában dolgozó bolti és a raktári dolgozók kezdő bruttó bérét – tették hozzá.
A boltvezetők kezdő bére heti 40 órás munkaviszony esetén bruttó 580 200 forintra, kiemelt boltokban 667 200 forintra nő jövő évtől. Két év ALDI-nál eltöltött munkaviszony után a bér 720 400 forintra, kiemelt bolt esetében bruttó 828 500 forintra emelkedik – ez 24 százalékos emelés a kezdő bérhez képest mindkét esetben. Tíz év munkaviszony után 814 400 forint, a kiemelt üzletek esetében 940 200 forint a bruttó fizetés. A boltvezetők kezdő bére 132 400 forinttal lett magasabb az elmúlt öt év során – közölte a vállalat.
Az ALDI Magyarországon országszerte 143 üzlettel van jelen és több mint 3600 főt foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >