Az ALDI a 17. FINA Világbajnokság és Masters Világbajnokság nemzeti főtámogatója
Együttműködési megállapodást kötött az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. és a 17. FINA Világbajnokság Szervező Bizottsága. A megállapodás szerint az ALDI nemzeti főtámogatója lesz a 2017-ben Budapesten és Balatonfüreden megrendezendő 17. FINA Világbajnokságnak és a Masters Világbajnokságnak.
A vizes világbajnokság lesz az első sportesemény Magyarországon, amelyet az áruházlánc támogat. Az együttműködéssel a vállalat a magyar sport sikeréhez, illetve a gondtalan szurkoláshoz kíván hozzájárulni, egyúttal a mozgás, az aktív életmód kialakításának fontosságára hívja fel a figyelmet.
„Örömmel támogatjuk a világ egyik legkiemeltebb sporteseményét, amelynek idén a magyar főváros ad otthont. Bízunk abban, hogy ez a nemzetközi vonatkozású, budapesti rendezésű sportesemény számos magyar és idelátogató külföldi vendég számára nyújt majd emlékezetes pillanatokat és közösen szurkolhatunk a versenyzőknek” – nyilatkozta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Szántó Éva, a Bp2017 Világbajnokság Szervező és Lebonyolító Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta: „Nagy örömömre szolgál, hogy ismételten bővül a 17. FINA Világbajnokság támogatóinak listája. Ahogy a világbajnokság jegyértékesítésének kialakítása, úgy a helyszíni élmények minőségi és pénztárcabarát megteremtése is fontos számunkra.”
A szervezetek közötti megállapodás értelmében az ALDI két ideiglenes üzlettel lesz jelen a vizes világbajnokság budapesti helyszínein. A Margitszigeten és a Duna Aréna területén felállított, egyenként 225 négyzetméter alapterületű mobilüzletekben elsősorban a szurkolók igényeire szabott termékkínálattal készülnek. A két boltban a gyors kiszolgálás érdekében csak bankkártyával lehet majd fizetni, így a külföldről érkező vendégek is készpénzváltás nélkül tudnak majd vásárolni. Mindkét helyen az ALDI bolti árakat alkalmaz, azaz ugyanazon az áron lehet megvásárolni a termékeket, mint az áruházlánc bármely magyarországi üzletében.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >