Az Aldi 11 százalékkal több vásárlót fogadott az Egyesült Királyságban
Tizenegy százalékkal vásárlószám-növekedést tudhatott magáénak a német Aldi az év első negyedében az Egyesült Királyságban és Írországban – a Reuters friss adatai szerint.
Jelenleg 467 Aldi-üzlet található az Egyesült Királyságban és Írországban, és bár a cég csak 2,7 százalékát teszi ki az ottani piacnak, a válság óta egyre többen látogatják üzleteiket. A piacvezető Tesco tavaly szeptemberben bevezetett diszkont-termékeikre az Aldi kilencvenkilenc pennys és egy fontos termékekkel válaszolt, az eredménnyel elégedettek a vezetők és további vásárlószám-növekedésre számítanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >