Az alapvetőn spórolnak, a kényeztető termékekre költenek az amerikaiak
Az eladási statisztikák alapján az amerikai fogyasztók a válság után is megnézik, mit vesznek, legalábbis az alaptermékekből. Az önkényeztető cikkekbe azonban jobban belenyúlnak. Tízéves csúcsot döntött a dekorkozmetika, növekedett a sajttorta, a koktél és a bor vásárlása, a táskák, cipők, ékszerek is keresettek voltak az elmúlt 12 hónapban a SymphonyIRI (Chicago) jelentése szerint. A viselkedéskutatók nem csodálkoznak, valahol el kell csábulni a vásárlóknak is, lehetetlen minden területen hosszú ideig betartani az önkorlátozó fegyelmet. Sajnos ezek a kilengések nem indítják be egy gazdaság fellendülését sem.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >