Az alapvetőn spórolnak, a kényeztető termékekre költenek az amerikaiak
Az eladási statisztikák alapján az amerikai fogyasztók a válság után is megnézik, mit vesznek, legalábbis az alaptermékekből. Az önkényeztető cikkekbe azonban jobban belenyúlnak. Tízéves csúcsot döntött a dekorkozmetika, növekedett a sajttorta, a koktél és a bor vásárlása, a táskák, cipők, ékszerek is keresettek voltak az elmúlt 12 hónapban a SymphonyIRI (Chicago) jelentése szerint. A viselkedéskutatók nem csodálkoznak, valahol el kell csábulni a vásárlóknak is, lehetetlen minden területen hosszú ideig betartani az önkorlátozó fegyelmet. Sajnos ezek a kilengések nem indítják be egy gazdaság fellendülését sem.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >