Az alapvetőn spórolnak, a kényeztető termékekre költenek az amerikaiak
Az eladási statisztikák alapján az amerikai fogyasztók a válság után is megnézik, mit vesznek, legalábbis az alaptermékekből. Az önkényeztető cikkekbe azonban jobban belenyúlnak. Tízéves csúcsot döntött a dekorkozmetika, növekedett a sajttorta, a koktél és a bor vásárlása, a táskák, cipők, ékszerek is keresettek voltak az elmúlt 12 hónapban a SymphonyIRI (Chicago) jelentése szerint. A viselkedéskutatók nem csodálkoznak, valahol el kell csábulni a vásárlóknak is, lehetetlen minden területen hosszú ideig betartani az önkorlátozó fegyelmet. Sajnos ezek a kilengések nem indítják be egy gazdaság fellendülését sem.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a szilveszteri tűzijáték-vásár: december végén indul az ideiglenes értékesítés az áruházparkolókban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ötvenéves az első kelet-európai alkoholmentes sör
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virsli: a sertésár már lefelé megy, a boltokban mégsem lesz olcsóbb – legkorábban tavasszal jöhet érdemi korrekció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
