Az aktív kommunikáció meghozza a várt eredményt
A rovarirtók és -riasztók piacán legaktívabban az S.C. Johnson kommunikál. A televíziós hirdetéseken kívül a szezonban folyamatos displaykihelyezései vannak, a ruhaosztályon kisebb terméktartó csíkokkal hívják fel a figyelmet a molyirtó termékekre, hoszteszpromóciót szerveznek a nagyobb hipermarketekben, vízparti településeken. Az üzletekben padlómatricák emlékeztetik a fogyasztókat a vásárlásra, az idei szezonban egyéb kreatív instore eszközöket is bevetnek.
– Fontosnak tartjuk, hogy a vásárlók figyelmét felhívjuk a kullancsok által terjesztett betegségek veszélyeire, ezért támogatjuk a Kullancsszövetséget, tagjai ismeretterjesztő DVD-kkel a legkisebbeknek is elmagyarázzák, hogyan védekezzenek a kullancsok ellen – tájékoztat Csizmadia Nóra.
Színvonalas instore megjelenéseivel, felvilágosító pr-kampányaival a Vape-nak is sikerült megragadnia a vásárlókat. 2004 óta, mióta a Spotless forgalmazza a Vape-ot, minden évben két számjegyű a forgalomnövekedés. A márka megbízhatóságát tükrözi a tavalyi Superbrands díj is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >