Az aktív kommunikáció meghozza a várt eredményt
A rovarirtók és -riasztók piacán legaktívabban az S.C. Johnson kommunikál. A televíziós hirdetéseken kívül a szezonban folyamatos displaykihelyezései vannak, a ruhaosztályon kisebb terméktartó csíkokkal hívják fel a figyelmet a molyirtó termékekre, hoszteszpromóciót szerveznek a nagyobb hipermarketekben, vízparti településeken. Az üzletekben padlómatricák emlékeztetik a fogyasztókat a vásárlásra, az idei szezonban egyéb kreatív instore eszközöket is bevetnek.
– Fontosnak tartjuk, hogy a vásárlók figyelmét felhívjuk a kullancsok által terjesztett betegségek veszélyeire, ezért támogatjuk a Kullancsszövetséget, tagjai ismeretterjesztő DVD-kkel a legkisebbeknek is elmagyarázzák, hogyan védekezzenek a kullancsok ellen – tájékoztat Csizmadia Nóra.
Színvonalas instore megjelenéseivel, felvilágosító pr-kampányaival a Vape-nak is sikerült megragadnia a vásárlókat. 2004 óta, mióta a Spotless forgalmazza a Vape-ot, minden évben két számjegyű a forgalomnövekedés. A márka megbízhatóságát tükrözi a tavalyi Superbrands díj is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >