Az aktív kommunikáció meghozza a várt eredményt
A rovarirtók és -riasztók piacán legaktívabban az S.C. Johnson kommunikál. A televíziós hirdetéseken kívül a szezonban folyamatos displaykihelyezései vannak, a ruhaosztályon kisebb terméktartó csíkokkal hívják fel a figyelmet a molyirtó termékekre, hoszteszpromóciót szerveznek a nagyobb hipermarketekben, vízparti településeken. Az üzletekben padlómatricák emlékeztetik a fogyasztókat a vásárlásra, az idei szezonban egyéb kreatív instore eszközöket is bevetnek.
– Fontosnak tartjuk, hogy a vásárlók figyelmét felhívjuk a kullancsok által terjesztett betegségek veszélyeire, ezért támogatjuk a Kullancsszövetséget, tagjai ismeretterjesztő DVD-kkel a legkisebbeknek is elmagyarázzák, hogyan védekezzenek a kullancsok ellen – tájékoztat Csizmadia Nóra.
Színvonalas instore megjelenéseivel, felvilágosító pr-kampányaival a Vape-nak is sikerült megragadnia a vásárlókat. 2004 óta, mióta a Spotless forgalmazza a Vape-ot, minden évben két számjegyű a forgalomnövekedés. A márka megbízhatóságát tükrözi a tavalyi Superbrands díj is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >