Az akadálymentesebb vásárlásért indítanak közös programot a GLAMOUR-napok szervezői és az Access4you
Magyarországon többszázezren élnek valamilyen fogyatékossággal, milliónyian közlekednek babakocsival, és még ennél is többen mozognak nehezen életkoruk, átmeneti sérülés vagy egyéb okok miatt. Ideje könnyebbé tenni számukra is a bevásárlást – ez a cél vezérelte a GLAMOUR magazin hazai kiadóját, a Ringier Hungary-t, amikor nemrégiben partnerséget kötött az Access4you csapatával, hogy közös programot indítsanak a GLAMOUR-napokon résztvevő üzletek és termékek könnyebb, akadálymentes megközelíthetőségéért, az inkluzív szemlélet erősítéséért.
Országos szinten több mint 4000 üzlet, mintegy 300 márka és az ünnepi bevásárlásokkal felérő kereskedelmi forgalom – átlagosan így fest egy-egy GLAMOUR-napok rendezvény statisztikája. A kedvezményes vásárlás népszerűsége az elmúlt években is töretlen maradt Magyarországon, s ebben az élményben ugyanúgy szeretnének részt venni a mozgásukban korlátozottak, a látás vagy halláskárosult fogyasztók, a babakocsival közlekedők vagy átmenetileg sérült emberek, mint bármely vásárló. Az ő érdekeiket hivatott képviselni az a friss partnerség, amelyet az Access4you társadalmi célú vállalkozással kötöttek a GLAMOUR-napok szervezői.
Az Access4you egy olyan, nemzetközi partnerhálózattal rendelkező vállalkozás, amely épületek, irodaházak, bevásárlóközpontok és számos más típusú létesítmény akadálymentességét auditálja, tanúsított akadálymentességi információval látja el a testi és kognitív fogyatékossággal élőket és segítőiket az akadálymentes lehetőségekről, s az ő igényeik jobb megismerésében és inklúziójuk szintjének fejlesztésében segíti az ingatlantulajdonosokat, -fejlesztőket. A GLAMOUR-napok szervezőivel kötött friss partnerség keretében közös kommunikációval, információs anyagokkal és üzletkereső alkalmazással segítik a vásárlókat azoknak az üzleteknek a feltérképezésében, amelyek már biztosítanak magukról akadálymentességi információkat, valamint szakmai konzultációval támogatják azokat a kereskedőket és épületüzemeltetőket, akik még többet szeretnének tenni ezen a téren.
“Tömegeket érünk el a GLAMOUR-napokkal, fogyasztói és kereskedői oldalon egyaránt. Ez nemcsak a lehetőségét, de a felelősségét is ránk rója annak, hogy fontos társadalmi és környezeti kérdésekben kezünkbe vegyük a kezdeményezést és változást érjünk el. Ahogy a digitális kuponok és mobilapp bevezetésével, fenntartható forrásból származó papír felhasználásával már sokat tettünk a környezetkímélőbb kuponos vásárlásért, ugyanúgy szeretnénk az inkluzív szemlélet terjedéséért is tenni. Ezért arra biztatjuk a kereskedő partnereinket, hogy foglalkozzanak ezzel a kérdéssel, figyeljenek a mozgásukban vagy más testi funkciójukban korlátozott emberek igényeire, mi pedig az Access4you szakmai segítségével segédanyagokkal, információval támogatjuk őket ebben.”
– mondta az együttműködésről Tóth-Császár Gergely, a Ringier Hungary magazin üzletágának vezetője.
„A hozzáférhető vásárlás mindenkinek ad: nekünk, spéciknek, élményeket és termékeket, az üzleteknek új vásárlókat, a bevásárlóközpontoknak és áruházaknak kimutatható keresletet. Nagy öröm, hogy ezt a társadalmi hatású kampányt a Ringier-vel közösen valósítjuk meg a GLAMOUR-napok keretében”
– tette hozzá Berecz Balázs, az Access4you alapítója és ügyvezető igazgatója, aki maga is 15 éve kerekesszékkel közlekedik.
Kapcsolódó cikkeink
Az FMCG áruházláncok közül elsőként kapott akadálymentességi tanúsítványt az Auchan
Az Auchan Magyarország cégkultúrájában a társadalmi felelősségvállalás, a szolidaritás és…
Tovább olvasom >Az elmúlt évtized legsikeresebb Glamour napjai a Rossmannál
Minden eddigi rekordot megdöntött az idei őszi Glamour napok a…
Tovább olvasom >Elismerés a Szállás.hu-nak
A Szállás.hu Business Excellence 2020 CSR elismerést kapott a speciális…
Tovább olvasom >További cikkeink
A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >ProVeg: Németországban a Lidl kínálja a legkedvezőbb árú vegán kosarat
Az árparitás egy évvel ezelőtti bevezetését követően most a német…
Tovább olvasom >