Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan integrált kampány keretében szólítja meg a fogyasztókat, amelyet a rajongók visszajelzései inspiráltak. Az AIRWAVES. LOVAGOLD MEG A HULLÁMOD kampány egy különleges, frissítően intenzív utazásra invitál, amely messze túlmutat a hétköznapokon. A fogyasztók Magyarországon április elejétől televíziós, online és közösségi médiafelületeken, valamint bolti promóció keretében találkozhatnak a kampánnyal.
Az új kampány alapját azok az élmények adják, amelyeket a rajongók osztottak meg a közösségi médiában – például „@Airwaves – rágózás, mintha giga méretű tüdőd lenne” vagy „@Airwaves – rágózás, mintha lejegeltek volna”. Ezek az őszinte, spontán visszajelzések inspirálták az AIRWAVES. LOVAGOLD MEG A HULLÁMOD kampány látványos, szürreális képi világát, amely érzékletesen mutatja meg, milyen erőteljes mentolos frissességet nyújt ez a rágógumi, pont akkor, amikor a legnagyobb szükség van rá.
„A mai rohanó világban mindannyiunkkal előfordul, hogy belefáradunk a megszokott ritmusba, és jól esne egy kis felfrissülés – az Airwaves pedig épp ezt nyújtja. Nemcsak a leheletet, de a gondolatokat is felfrissíti, méghozzá igazán intenzív módon. Az új kampány pontosanezt az élményt ragadja meg, méghozzá közvetlenül a fogyasztók visszajelzései alapján. A márka ezzel szeretné újra felhívni a figyelmet arra, milyen erő rejlik az Airwaves-ben és annak karakteres, mentolos frissességében”
– mondta Tóth Réka, a Mars közép-európai senior brand managere.
Az új, teljesen integrált kampány a T&P kreatív koncepciója alapján készült, az EssenceMediacom, a Weber Shandwick és a Born Social együttműködésével. A globális kampány középpontjában három kisfilm áll, amelyek a televízióban, online videós platformokon és a közösségi médiában (TikTok, Meta, Reddit) is láthatók. Ezek szürreális, látványos képeken keresztül mesélik el, milyen intenzív élményt nyújt az Airwaves. A kampány részeként kültéri hirdetések, TikTok-tartalmak, Snapchat-szűrők és PR-aktivitások isközrejátszanak abban, hogy a fogyasztók valóban átélhessék ezt a különleges felfrissülést. A kampány február közepén indult az Egyesült Királyságban, és azóta folyamatosan fut Európában, valamint a közel-keleti, afrikai és ázsiai régiókban – Magyarországon áprilistól egészen novemberig tart.
Kapcsolódó cikkeink
Génszerkesztéssel óvná a csokoládé jövőjét a Mars
A Snickers és M&M’s édességek gyártója, a Mars a Pairwise…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Első otthon kétlábúnak és négylábúnak is – a gazdik közül a fiatalok választják leginkább a kölyökállatokat
Augusztus második hetében a fiatalok nehézségeire és a hontalan állatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >