Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan integrált kampány keretében szólítja meg a fogyasztókat, amelyet a rajongók visszajelzései inspiráltak. Az AIRWAVES. LOVAGOLD MEG A HULLÁMOD kampány egy különleges, frissítően intenzív utazásra invitál, amely messze túlmutat a hétköznapokon. A fogyasztók Magyarországon április elejétől televíziós, online és közösségi médiafelületeken, valamint bolti promóció keretében találkozhatnak a kampánnyal.
Az új kampány alapját azok az élmények adják, amelyeket a rajongók osztottak meg a közösségi médiában – például „@Airwaves – rágózás, mintha giga méretű tüdőd lenne” vagy „@Airwaves – rágózás, mintha lejegeltek volna”. Ezek az őszinte, spontán visszajelzések inspirálták az AIRWAVES. LOVAGOLD MEG A HULLÁMOD kampány látványos, szürreális képi világát, amely érzékletesen mutatja meg, milyen erőteljes mentolos frissességet nyújt ez a rágógumi, pont akkor, amikor a legnagyobb szükség van rá.
„A mai rohanó világban mindannyiunkkal előfordul, hogy belefáradunk a megszokott ritmusba, és jól esne egy kis felfrissülés – az Airwaves pedig épp ezt nyújtja. Nemcsak a leheletet, de a gondolatokat is felfrissíti, méghozzá igazán intenzív módon. Az új kampány pontosanezt az élményt ragadja meg, méghozzá közvetlenül a fogyasztók visszajelzései alapján. A márka ezzel szeretné újra felhívni a figyelmet arra, milyen erő rejlik az Airwaves-ben és annak karakteres, mentolos frissességében”
– mondta Tóth Réka, a Mars közép-európai senior brand managere.
Az új, teljesen integrált kampány a T&P kreatív koncepciója alapján készült, az EssenceMediacom, a Weber Shandwick és a Born Social együttműködésével. A globális kampány középpontjában három kisfilm áll, amelyek a televízióban, online videós platformokon és a közösségi médiában (TikTok, Meta, Reddit) is láthatók. Ezek szürreális, látványos képeken keresztül mesélik el, milyen intenzív élményt nyújt az Airwaves. A kampány részeként kültéri hirdetések, TikTok-tartalmak, Snapchat-szűrők és PR-aktivitások isközrejátszanak abban, hogy a fogyasztók valóban átélhessék ezt a különleges felfrissülést. A kampány február közepén indult az Egyesült Királyságban, és azóta folyamatosan fut Európában, valamint a közel-keleti, afrikai és ázsiai régiókban – Magyarországon áprilistól egészen novemberig tart.
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Nagy István: beláthatatlanok a műhús terjedésének következményei
A műhús terjedésének következményei beláthatatlanok, térnyerése mind a termelőket, mind…
Tovább olvasom >Az OTP Travel második alkalommal kapta meg a Travelife Partner minősítést
Az OTP Travel ismét elnyerte a Travelife Partner szintű nemzetközi…
Tovább olvasom >