Az Airfryer-generációt célozza a Maggi új kampánya Németországban
Nagyszabású kampányt indított Németországban a Nestlé Maggi Airfryer Fixe termékei népszerűsítésére, amely kifejezetten a 18–44 éves, digitálisan aktív fogyasztókat szólítja meg.
A „Maggi & Én. Együtt a legjobb” mottóval futó kampány két hullámban zajlik 2025 októbere és 2026 februárja között egyszerre több csatornán – televíziós reklámok, online videók formájában, valamint a közösségi médiában és influenszer-együttműködések révén.
A kampány középpontjában a Maggi új Airfryer Fixe – például csirkéhez, sült krumplihoz és fajitához illő – termékei állnak, de további 12 forrólevegős sütőben való elkészítésre alkalmas termék is megjelenik benne. A márka először hirdet a Reddit platformon is, így igyekezve még hatékonyabban elérni a fiatal, technológia-orientált közönséget.
A kampány csúcspontja egy NFL-meccs félidei reklámspotja lesz, míg október 13-tól Berlin, Frankfurt és München digitális hirdetései is támogatják az aktivitást. A Nestlé mintegy 630 millió főt kíván elérni.
A kezdeményezés a forrólevegős sütők népszerűségére reagál, és a Maggit modern, praktikus konyhai partnerként pozicionálja. A kampány eredményességére és fogyasztói fogadtatására az elkövetkező hónapokban derül fény.
Kapcsolódó cikkeink
Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A német nagykereskedelmi árak éves és havi összevetésben is emelkedtek szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nestlé kilép a Dairy Methane Action Alliance-ből – saját pályán folytatja a metáncsökkentést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a magyar kkv-k körében – megjelent a VOSZ Barométer 2025 harmadik negyedéves jelentése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >