Az Airfryer-generációt célozza a Maggi új kampánya Németországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 14. 09:12
🎧 Hallgasd a cikket:

Nagyszabású kampányt indított Németországban a Nestlé Maggi Airfryer Fixe termékei népszerűsítésére, amely kifejezetten a 18–44 éves, digitálisan aktív fogyasztókat szólítja meg.

A „Maggi & Én. Együtt a legjobb” mottóval futó kampány két hullámban zajlik 2025 októbere és 2026 februárja között egyszerre több csatornán – televíziós reklámok, online videók formájában, valamint a közösségi médiában és influenszer-együttműködések révén.

A kampány középpontjában a Maggi új Airfryer Fixe – például csirkéhez, sült krumplihoz és fajitához illő – termékei állnak, de további 12 forrólevegős sütőben való elkészítésre alkalmas termék is megjelenik benne. A márka először hirdet a Reddit platformon is, így igyekezve még hatékonyabban elérni a fiatal, technológia-orientált közönséget.

A kampány csúcspontja egy NFL-meccs félidei reklámspotja lesz, míg október 13-tól Berlin, Frankfurt és München digitális hirdetései is támogatják az aktivitást. A Nestlé mintegy 630 millió főt kíván elérni.

A kezdeményezés a forrólevegős sütők népszerűségére reagál, és a Maggit modern, praktikus konyhai partnerként pozicionálja. A kampány eredményességére és fogyasztói fogadtatására az elkövetkező hónapokban derül fény.

Kapcsolódó cikkeink