Az AI-ügynökök jövője: a legfontosabb előrejelzések és trendek 2026-ban
2025-ben olyan vállalati AI jelent meg, amely túllépett az egyszerű utasítások és reaktív szöveggeneráláson, és egy új valóságot teremtett, ahol a digitális ügynökök nem csak beszélnek, hanem cselekszenek is.
A „vibe coding” megjelenése, azaz a generatív AI használatának gyorsan terjedő trendje, amelynek segítségével egyszerű nyelvű utasításokból kódokat lehet generálni, gyorsan demokratizálta a fejlesztést, de biztonsági és megbízhatósági aggályokat is felvetett. Ezzel párhuzamosan a vállalkozásoknak szembe kellett nézniük a „workslop” valóságával, azaz az alacsony minőségű, hallucinált AI-zaj hullámával, amely arra kényszerítette az alkalmazottakat, hogy órákat töltsenek azzal, hogy ellenőrizzék azokat az ügynököket, amelyeknek éppen időt kellene megtakarítaniuk nekik.
2026-ra az ügynöki lendület tagadhatatlan. A Salesforce új, CIO-kat vizsgáló tanulmánya szerint az AI alkalmazása 282%-kal emelkedett, ami a technológia vonzerejének jele. A jelentés azonban azt is feltárja, hogy a vezetők jelentős része továbbra is habozik a teljes átálláson az autonóm, ügynökökre épülő stratégiára. Mi az oka? Az adatokba vetett bizalom lett az első számú akadály, mivel a vezetők mérlegelik az autonóm cselekvés kockázatait a tagadhatatlan méretgazdaságosság előnyeivel szemben.
A kérdés most nem az, hogy az ügynökök megváltoztatják-e a munkavégzés módját, hanem az, hogy a szervezetek hogyan fogják őket irányítani, megbízni bennük és velük együtt élni. A következő előrejelzések ezt vizsgálják:
- Az agens AI jövője: proaktív, többügynökös rendszerek
- A megbízható agens AI mint megkülönböztető tényező
- Az agens AI váratlan felhasználási esetei
- Az agens AI szélesebb körű hatása
- Mi szükséges az agens AI sikeréhez?
Mi az a Salesforce (és miért jósolják meg a vezetői a jövőt)?
A Salesforce segít minden méretű szervezetnek abban, hogy ügynöki vállalkozássá váljon – integrálva az embereket, az AI-ügynököket, az alkalmazásokat és az adatokat egy megbízható, egységes platformon, hogy példátlan növekedést és innovációt érjenek el.
A Salesforce vezetői az üzleti életet befolyásoló legújabb AI-trendek, technológiák és kihívások élvonalában állnak, és minden iparágban segítenek az ügyfeleknek az ügynöki vállalkozássá válás útján. Piaci elemzésekből, ügyfélbeszélgetésekből és belső adatokból származó szakértelemmel és betekintéssel segítik feltárni, mit hozhat a jövő. További információk itt.
Kapcsolódó cikkeink
Az adózást is átalakítja a mesterséges intelligencia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI-körkép 2025: kilépett a csetablakból, belépett az életünkbe a mesterséges intelligencia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kollégák mondják!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekorddöntő Black Friday az online rendelések terén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány indult a hús- és tejtermékekkel kapcsolatos tévhitek eloszlatásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szolnok belvárosában nyílt a legújabb PENNY üzlet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

