Az AI segítségével készít digitális termékleírásokat az Aldi US
Mesterséges intelligenciával (AI) automatizálja a digitális termékleírások készítését az Aldi az Egyesült Államokban – adta hírül a Chain Store Age.
A kereskedő a Digital Wave Technology generatív AI-alapú One platformjával készít keresőoptimalizált és többnyelvű termékleírásokat weboldalára, applikációja és e-mail csatornái számára. Az AI Copywriter és AI Product Attribution megoldásokat is magába foglaló Digital Wave One megoldások segítségével a rendszer a termékcsomagolásokból és termékfotókból nyeri ki a legfontosabb termékjellemzőket. Az Aldi célja a hatékonyság növelése és a vásárlói hűség erősítése.
Emellett az Aldi kiskereskedelmi működésnek átfogó digitális átalakítását hajtja végre az Egyesült Államokban és Ausztráliában a Genpact AI és technológiai megoldásainak segítségével, hogy javítsa működését és reagálóképességét.
A 2024-ben már több mint 2400 üzletet működtető, jelenleg az Egyesült Államok harmadik legnagyobb élelmiszerlánca 2025-ben több mint 225 új üzletet nyit, és 2028-ra el kívánja érni a 800 új egységet.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >Ellátási lánc: kevésbé hatékony az AI a frontvonalban
A Gartner friss adatai szerint a generatív mesterséges intelligencia (AI)…
Tovább olvasom >Az ALDI is felkészült a balatoni szezonra: 100 új munkahely és hosszabb nyitvatartás
Idén nyáron is kiemelt figyelemmel készül a Balaton körüli turisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >