Az AI segítségével készít digitális termékleírásokat az Aldi US
Mesterséges intelligenciával (AI) automatizálja a digitális termékleírások készítését az Aldi az Egyesült Államokban – adta hírül a Chain Store Age.
A kereskedő a Digital Wave Technology generatív AI-alapú One platformjával készít keresőoptimalizált és többnyelvű termékleírásokat weboldalára, applikációja és e-mail csatornái számára. Az AI Copywriter és AI Product Attribution megoldásokat is magába foglaló Digital Wave One megoldások segítségével a rendszer a termékcsomagolásokból és termékfotókból nyeri ki a legfontosabb termékjellemzőket. Az Aldi célja a hatékonyság növelése és a vásárlói hűség erősítése.
Emellett az Aldi kiskereskedelmi működésnek átfogó digitális átalakítását hajtja végre az Egyesült Államokban és Ausztráliában a Genpact AI és technológiai megoldásainak segítségével, hogy javítsa működését és reagálóképességét.
A 2024-ben már több mint 2400 üzletet működtető, jelenleg az Egyesült Államok harmadik legnagyobb élelmiszerlánca 2025-ben több mint 225 új üzletet nyit, és 2028-ra el kívánja érni a 800 új egységet.
Kapcsolódó cikkeink
Az ALDI-áruházakban vezeti be a Red Bull új termékét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vita az Aldi új kasszáinál: gyorsaság vagy stressz?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vitaminpajzs a hideg ellen – BioTechUSA szerves vitamincsalád az őszi-téli hónapokra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Mi vár a magyar inflációra?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Digitális polcok harca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >