Az AI segítségével készít digitális termékleírásokat az Aldi US
Mesterséges intelligenciával (AI) automatizálja a digitális termékleírások készítését az Aldi az Egyesült Államokban – adta hírül a Chain Store Age.
A kereskedő a Digital Wave Technology generatív AI-alapú One platformjával készít keresőoptimalizált és többnyelvű termékleírásokat weboldalára, applikációja és e-mail csatornái számára. Az AI Copywriter és AI Product Attribution megoldásokat is magába foglaló Digital Wave One megoldások segítségével a rendszer a termékcsomagolásokból és termékfotókból nyeri ki a legfontosabb termékjellemzőket. Az Aldi célja a hatékonyság növelése és a vásárlói hűség erősítése.
Emellett az Aldi kiskereskedelmi működésnek átfogó digitális átalakítását hajtja végre az Egyesült Államokban és Ausztráliában a Genpact AI és technológiai megoldásainak segítségével, hogy javítsa működését és reagálóképességét.
A 2024-ben már több mint 2400 üzletet működtető, jelenleg az Egyesült Államok harmadik legnagyobb élelmiszerlánca 2025-ben több mint 225 új üzletet nyit, és 2028-ra el kívánja érni a 800 új egységet.
Kapcsolódó cikkeink
Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >Radikális árcsökkenés az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország jelentős árcsökkentést hajt végre húsvét előtt. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >